تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط مرگبار دختر دانشجو در حال کوهنوردی +تصاویر

یک دختر دانشجوی 22 ساله با سقوط از پرتگاه در حال کوهنوردی جان خود را از دست داد.

دختر 22 ساله در حال کوهنوردی سقوط کرد +تصاویر

به گزارش دیلی میل، کیشا چو 22 ساله که دانشجویی در دانشگاه سیاتل بوده است برای تعطیلات خود به هاوایی رفته بود که در حال کوهنوردی در یکی از کوه‌های این منطقه پس از سقوط از پرتگاه 60 متری جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای اورژانس پس از این که در جریان گذاشته شدند، خود را به صحنه حادثه رساندند ولی زمانی که علائم حیاتی این دانشجو را بررسی کردند، متوجه شدند که او جان خود را از دست داده و پس از انتقال هوایی به نزدیک‌ترین بیمارستان، گواهی فوت او صادر شد.

دختر 22 ساله در حال کوهنوردی سقوط کرد +تصاویر دختر 22 ساله در حال کوهنوردی سقوط کرد +تصاویر

این دختر جوان که روز چهارشنبه از پرتگاه سقوط کرده بود، در اثر جراحات وارد شده بر سر، گردن و بدن او که باعث از دست دادن مقدار زیادی خون شده بود، جان خود را از دست داده است.

گفتنی است؛ این دختر دانشجو به همراه دو تن دیگر به این سفر رفته بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط مرگبار دختر دانشجو در حال کوهنوردی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..