تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دزدی که 30 هزار دلار غذا دزدید!+تصاویر

یک سارق به صورت شبانه توانست از یخچالی 30 هزار دلار غذا سرقت کند.

دزدی که یک تنه 30 هزار دلار دزدید +تصاویر

بر اساس گزارش نیروهای پلیس، این اداره روز چهارشنبه پس از شنیدن به سرقت رفتن غذاهای دریایی یک رستوران در وودی پوینت بریسبین در استرالیا که حدود 30 هزار دلار قیمت داشت، ویدیوهای مربوط به این سرقت را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، سارق بی‌باک و شب‌گرد در بین ساعت 1:50 تا 2:10 نیمه شب، به یکی از یخچال‌های این رستوران که بیرون از رستوران بوده  و قفل شده بود، دستبرد زده است.

دزدی که یک تنه 30 هزار دلار دزدید +تصاویر

به گزارش دیلی میل، این سارق ابتدا قفل یخچال را شکانده است و بر اساس گفته‌های صاحب رستوران 30 جعبه‌ای را که داخل آن بوده است، بار ماشینی کرده است که با خود آورده بود که با فروش همه آن غذاها می‌تواند 30 هزار دلار به جیب بزند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دزدی که 30 هزار دلار غذا دزدید!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..