تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه نان گیپور با طعمی فوق العاده و روش پخت آسان

خیلی از افراد به پخت نان در منزل علاقه دارند. نان ها دارای انواع متفاوت هستند که در این مطلب با طرز تهیه نان گیپور با روش پخت آسان آشنا می شوید.

آموزش طرز تهی نان گیپور

اگر به پختن نان علاقه دارید و می خواهید نان متفاوتی بپزید، پخت نان گیپور را به شما پیشنهاد  می کنیم. این نان خوشمزه و زیبا بدون نیاز به فر پخته می شود. ارزش غذایی این نان بالا است. این نان دارای کربوهیدرات، پروتئین فیبر و قند است و نیز ویتامین های زیادی دارد. از مواد معدنی مفید در این نان می توان به روی، پتاسیم، مس، منگنز و منیزیم اشاره کرد. طرز تهیه نان گیپور بسیار آسان است و نیاز به مهارت خاصی هم ندارد.

مواد لازم شیر:۱ لیوان شکر: ۱قاشق غذا خوری نمک:۱ قاشق چای خوری آرد سفید: ۱ لیوان تخم مرغ: ۱ عدد

طرز تهیه نان گیپور

طرز تهیه نان گیپوری خوشمزه

برای تهیه این نان خوشمزه نیاز به مواد مورد نیاز دارد و برای 5 نفر کافی می باشد. ظرف مناسبی را تهیه کنید و شیر را در آن بریزید. سپس ارد را به آرامی به شیر اضافه کنید. تخم مرغ را بشکنید و درون ظرف به مواد اضافه کنید.

در ادامه نمک و شکر را هم داخل ظرف بریزید و مواد را خوب با هم ترکیب کنید تا یکدست شود. حالا نیاز به یک ظرف سس کچاپ خالی تمیز دارید. مواد آماده شده طی مرحله قبل را درون ظرف سس بریزید و درب آن را محکم کنید.

طرز تهیه نان گیپور

در این مرحله تابه ای را آماده کنید و درون آن را با روغن چرب کنید. بعد از آن مواد تهیه شده نان را درون تابه با استفاده از ظرف سس به شکل مورد نظر قالب بزنید و اجازه دهید که پخته شود. وقتی که یک روی نان پخته شد آن را برگردانید تا سمت دیگر بم بپزد.

بعد از پخته شدن نان را در قابلمه ای قرار دهید و درب آن را ببندید تا خشک شود. حالا مواد یا سبزیجات را درون نان گیپوری قرار دهید و میل کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه نان گیپور با طعمی فوق العاده و روش پخت آسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..