تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان های خانگی برای ریزش ابرو -آکا

,[categoriy] درمان های خانگی برای ریزش ابرو

درمان های خانگی برای ریزش ابرو -آکادرمان های خانگی برای ریزش ابرو -آکا

آکاایران: درمان های خانگی برای ریزش ابرو

آکاایران: درمان های خانگی برای ریزش ابرو

تغذیه نامناسب و وراثت می تواند باعث ریزش و ضعیف شدن ابروهای شما شود. اگر دوست دارید بدون استفاده از لوازم آرایشی ابروهایی پهن داشته باشید باید از روش های طبیعی استفاده کنید. در این مطلب شیوه های آسان و کاملا طبیعی و البته تست شده برای پهن شدن ابروها معرفی می کنیم.

به گزارش آکاایران: استفاده از روغن نارگیل

ابروهایتان را با این روغن ماساژ دهید. این روغن باعث رشد موهای ابرو ، ضخیم شدن ابرو و تیره شدن رنگ ابرو می شود. این روغن برای سلامت و زیبایی پوست و مو نقش موثری دارد و از موهای آسیب دیده محافظت می کند.

استفاده از آب پیاز

آب پیاز برای پرپشت شدن ابروهای نازک بسیار موثر است. آب پیاز گردش خون را افزایش می دهد و با داشتن سولفور باعث تقویت، رشد ابرو و ضخیم شدن آن می شود.

استفاده از آلوئه ورا

آلوئه ورا بهترین پیشنهاد برای تقویت و رشد ابروهای شما می باشد.

استفاده از شیر

ابروهایتان را با شیر ماساژ دهید. شیر باعث تغذیه و پرپشت شدن ابرو می شود.

استفاده از روغن کرچک

این روغن یکی از بهترین و قدیمی ترین روغن ها برای رشد و تقویت ابرو و مژه می باشد. ابرو و مژه هایتان را با روغن کرچک ماساژ دهید تا موهای جدید و زیبا رشد کند. این روغن علاوه بر رشد مجدد مو باعث کاهش و رفع چروک دور چشم نیز می شود.

استفاده از ویتامین E

ویتامین ها باعث رشد و تقویت ابرو و مو می شود. یک کپسول ویتامین E را باز کنید و با برس ابرو به ابروهایتان بزنید. این روغن باعث رشد و تقویت ابروهای شما می شود و از ریزش ابرو جلوگیری می کند.

استفاده از رژیم غذایی مغذی

رژیم غذایی حاوی ویتامین های E, A, C برای جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است و به رشد و تقویت مو و ابرو کمک می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان های خانگی برای ریزش ابرو -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..