تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امری: در وضعیت دشواری هستیم

کد خبر: ۴۴۳۳۲۸

۳۶۸  بازدید

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از چهارمین شکست فصل تیمش ناراحت بود.

خبرگزاری تسنیم: اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن چهارمین شکست فصل تیمش  در بازی هفته هجدهم لوشامپیونه در خانه گنگان را ناشی از بازی خوب رقیب دانست.

او گفت: به شیوه‌ای که می‌خواستیم، بازی کردیم اما رقیب بسیار عالی ظاهر شد و برتری را از آن خود کرد. 2 فرصت اول بازی از آن ما شد اما استفاده‌ای نبردیم و گل دوم گنگان اعتماد به نفس ما را از بین برد.شخصیت تیمی پاری‌سن‌ژرمن به اندازه به تساوی کشاندن بازی کفایت نمی‌کرد.در وضعیت دشواری قرار داریم اما امید به اصلاح وجود دارد چون لیگ با 38 بازی تمام می‌شود، نه با 18 رقابت. 

امری: در وضعیت دشواری هستیم

قصد قهرمانی داریم و قطعا بهتر می‌شویم.قبل و بعد از بازی با روسای تیم صحبت کردم و مطمئن شدم کادر مدیریتی حامی ماست.باید برای بازگشت اعتماد به نفس تلاش کنیم و نبرد چهارشنبه شب می‌تواند اولین گام برای بازسازی باورهایمان باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امری: در وضعیت دشواری هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..