تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبردی برای تعیین جدی‌ترین رقیب چلسی

کد خبر: ۴۴۳۳۲۶

۴۰۹  بازدید

وبسایت نود: دیدار تیم های منچستر سیتی و آرسنال در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، ساعت ۱۹،۳۰ یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به قضاوت مارتین اتکینسون برگزار خواهد شد. هم اکنون آرسنال و منچستر سیتی به ترتیب با ۳۴ و ۳۳ امتیاز در رتبه های سوم و چهارم جدول لیگ قرار دارند و فقط چلسی و لیورپول بالاتر از این دو تیم هستند.

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب چلسی

با توجه به پیروزی چلسی در هفته هفدهم و افزایش فاصله شاگردان آنتونیو کونته با سایر مدعیان، به نظر می رسد که حساسیت مسابقه منچستر سیتی و آرسنال بیشتر شده و آنها به چیزی کمتر از سه امتیاز فکر نمی کنند. منچستر سیتی پس از دو شکست غیر قابل باور، مجدداً در بازی پیشین توانست تیم واتفورد را شکست بدهد ولی آرسنال پس از ۱۴ بازی بدون باخت، در بازی قبل یک شکست عجیب را در خانه اورتون پذیرفت. بدون شک نتیجه مساوی به نفع هیچ کدام از این دو تیم نیست زیرا از طرفی فاصله هر دو تیم نسبت به چلسی افزایش یافته و از طرف دیگر، لیورپول شانس خوبی برای پیشی گرفتن از آنها پیدا خواهد کرد. (در صورت پیروزی در دربی مرسی ساید)

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب چلسی

نکات آماری بازی:

طی ۶ دیدار اخیر این دو تیم در لیگ برتر، ۲۴ گل به ثمر رسیده و آرسنال طی ۶ تقابل اخیر با سیتی در کلیه رقابت ها، شکست نخورده و حداقل ۲ گل را در این بازی ها وارد دروازه سیتی کرده است.

منچستر سیتی طی ۱۱ بازی خانگی اخیر در لیگ برتر فقط یک بار باخته است.

منچستر سیتی در تاریخ بازی های خود مقابل آرسنال در لیگ برتر، ۸ بار کارت قرمز گرفته است. سیتیزن ها در مقابل هیچ تیم دیگری این تعداد بازیکن اخراجی نداشته اند.

آرسن ونگر طی ۸ تقابل اخیر با پپ گواردیولا فقط ۲ بار پیروز شده که همه این بازی ها در لیگ قهرمانان بود. البته این دو تیم در تابستان گذشته یک بازی دوستانه را در اسکاندیناوی برگزار کردند.

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب چلسی

چلسی و آرسنال به ترتیب با ۷ و ۶ برد در ورزشگاه اتحاد، خطرناک ترین میهمان های منچستر سیتی طی دو دهه اخیر محسوب می شوند.

آرسنال از آوریل ۲۰۱۴ تاکنون، دو بازی پیاپی بیرون خانه را در لیگ برتر نباخته است.

پیتر چک در ۷ بازی اخیر لیگ نتوانسته کلین شیت کند. در صورت باز شدن دروازه آرسنال در این بازی، برای اولین بار پیتر چک در ۸ بازی پیاپی موفق به ثبت کلین شیت نمی شود.

آرسنال تنها تیم حاضر در فصل جاری لیگ برتر بوده که در نیمه اول هیچ کدام از بازی های خود شکست نخورده است.

الکسیس سانچز طی ۲۷ بازی اخیر لیگ برتر، در ۲۷ گل آرسنال نقش مستقیم ایفا کرده است. (۱۹ گل و ۸ پاس گل)

الکسیس سانچز طی ۸۱ بازی برای آرسنال در لیگ برتر ۴۱ گل به ثمر رسانده و پس از تیری آنری و ایان رایت، سومین بازیکن تاریخ باشگاه آرسنال است که با بیشترین سرعت به مرز ۴۰ گل می رسد.

اولیویه ژیرو در هر ۴ بازی گذشته مقابل منچستر سیتی گلزنی کرده است.

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب چلسی

وضعیت بازیکن های دو تیم:

منچستر سیتی: در غیاب ایلکای گوندوعان مصدوم و فرناندینیو محروم، انتظار می رود که جای خالی آنها در خط هافبک توسط یحیی توره و فرناندو پر شود. هنوز دو جلسه از محرومیت سرخیو آگوئرو باقی مانده و احتمالاً نولیتو به جای وی در ترکیب اصلی سیتی قرار می گیرد و شانس کلچی ایهیناچو برای حضور در نوک خط حمله کمتر است. جان استونز پس از نیمکت نشینی در بازی مقابل واتفورد، شاید دوباره به ترکیب اصلی سیتیزن ها بازگردد. ونسان کمپانی نیز به علت مصدومیت غایب بوده و همچنان خبری از فابین دلف نیست.

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب چلسی

آرسنال: چوبا آکپوم، سانتی کازورلا، متیو دبوشی، یحیی سانوگو و شکودران موستافی به علت مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت. پر مرتساکر و دنی ولبک پس از پایان دوره مصدومیت به تمرینات آرسنال برگشته و شاید در این بازی فرصت کمی برای خودنمایی پیدا کنند ولی بازگشت آرون رمزی از مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار دارد. به نظر می رسد که ترکیب اصلی آرسنال نسبت به بازی اخیر مقابل اورتون، دست خوش تغییرات عمده ای نشود هر چند که برخی شواهد حاکی است اولیویه ژیرو و الکس آیوبی از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی توپچی ها برخوردار هستند.

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب چلسی

ترکیب احتمالی دو تیم:

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب چلسی

پیش بینی نتیجه بازی:

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب چلسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبردی برای تعیین جدی‌ترین رقیب چلسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..