تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کتلت شیرازی غذای بسیار خوشمزه و پرطرفدار

آموزش طرز تهیه کتلت شیرازی خوشمزه

طرز تهیه کتلت شیرازی در منزل خیلی ساده است و می توانید در مدت زمان کمی این غذای خوشمزه و پرطرفدار شیرازی را در منزل تهیه کنید و از طعم آن در کنار خانواده لذت ببرید.

کتلت شیرازی یکی از غذاهای سنتی شهر شیراز است و بسیار خوشمزه است در ادامه مطلب طرز تهیه کتلت شیرازی را می خوانید.

مواد لازم آرد گندم و یا آرد شیرنی پزی یک لیوان آب یک لیوان روغن جامد یک قاشق غذاخوری پر پیاز یک عدد سیب زمینی سه عدد متوسط نمک، فلفل و زردچوبه به میزان لازم آرد سوخاری 3 تا 4 قاشق غذاخوری تخم مرغ 1 عدد پودر سیر به مقدار لازم

طرز تهیه کتلت شیرازی

طرز تهیه در ابتدا سیب زمینی ها را آب پز کنید و سپس داغ داغ بکوبید و یا آنها را رنده کنید، حالا آّ و کره را درون یک قابلمه بریزید و به آن زردچوبه هم اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید. وقتی که روی آب حباب ظاهر شدبه آن به آرامی آرد اضافه کنید و شعله را کم کنید و سپس تند تند مخلوط را هم بزنید تا بوی خامی آرد از بین برود و آرد خوب جمع شود. در مرحله بعد از طرز تهیه کتلت شیرازی اجاده دهید که مخلوط خنک شود و سپس به آن سیب زمینی و ادویه ها را اضافه کنید. حالا آب پیاز را بگیرید و تفاله آن را با تخم مرغ به مخلوط به دست آمده اضافه کنید و به آرامی به آن آرد سوخاری هم اضافه کنید تا خمیری نرم به دست آید و بگذارید تا خمیر به دست آمده مقداری خنک شود. در مرحله بعد از طرز تهیه کتلت شیرازی کتلت ها را درون روغن روی حرارت متوسط سرخ کنید تا به آرامی سرخ شوند.

در ادامه ویدیوی آموزشی طرز تهیه کتلت شیرازی را مشاهده نمایید.

امیدواریم کتلت شیرازی غذای محلی خوشمزه مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

اطلاعات این خوراکی (امتیاز بدهید) recipe image

نام غذا

کتلت شیرازی

نویسنده

منتشر شده در

2022-06-09

زمان آماده سازی

20M

زمان پخت

40M

زمان کل

1H

میانگین امتیاز

41star1star1star1stargray Based on 1 Review(s)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کتلت شیرازی غذای بسیار خوشمزه و پرطرفدار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..