تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پولیس:مورینیو موفقیت‌های فرگوسن را تکرار می‌کند

کد خبر: ۴۴۳۳۲۰

۱۹۶  بازدید

وبسایت نود: منچستر یونایتد شنبه شب موفق شد در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، ۲-۰ از سد وست برومویچ بگذرد تا به چهارمین برد پیاپی خود دست پیدا کند. تونی پولیس سرمربی وست بروم در پایان این مسابقه در مورد شرایط بازی و همچنین سرمربی یونایتد، این چنین گفت:

متاسفانه گل زودهنگامی دریافت کردیم که تا حدی برنامه هایمان را برهم زد. اما بعد از آن گل بد، در بازی بهتر عمل کردیم و توانستیم خودی نشان دهیم، به دنبال ایجاد موفقیت و به تساوی کشاندن بازی بودیم ولی باز هم در یک موقعیت دیگر، گل دوم را در زمان بدی دریافت کردیم تا شرایط بدتر از قبل شود. در مقابل تیم های بزرگ، موقعیت های گل زیادی نصیب تان نمی شود، پس باید قدر آن ها را بدانید. امروز مقابل تیمی شکست خوردیم که فرم خوبی را در بازی های اخیرش داشته است.

سه یا چهار مربی بعد از سرمت بازبی آمدند و رفتند تا این که سرآلکس آمد و موفقیت را برای یونایتد رقم زد، این اتفاق باز هم برای یونایتد رقم خورده، آن ها فردی مناسب را برای نیمکت یونایتد در نظر گرفته اند. اگر از او حمایت کنند، که می دانم این کار را می کنند. مورینیو می تواند تیمش را قهرمان کند، 

پولیس: مورینیو موفقیت های فرگوسن را تکرار می‌کند

اگر این فصل این اتفاق نیفتاد، فصل بعد آن ها جام ها را فتح خواهند کرد. مورینیو در هر کشور و هر تیمی که بوده، توانسته جام ببرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پولیس:مورینیو موفقیت‌های فرگوسن را تکرار می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..