تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جرارد: کریک، بازیکنی کلیدی در یونایتد است

کد خبر: ۴۴۳۳۱۶

۲۱۸  بازدید

وبسایت نود: مایکل کریک هافبک انگلیسی منچستر یونایتد که در ابتدای فصل نیمکت نشین بود و خیلی فرصتی برای بازی پیدا نمی کرد، دوباره توانست خودش را به ترکیب اصلی یونایتد تحمیل کند، و در طی مدتی که او در ترکیب یونایتد در هفته های اخیر حاضر بوده، این تیم شکستی را نپذیرفته است. استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول در صحبت های اخیر خود در بی تی اسپورت، به تمجید از کریک پرداخته است:

کریک اکنون بازیکنی کلیدی برای یونایتد است. او نه تنها جلوی دو مدافع تیم می ایستد و از خط دفاع محافظت می کند، بلکه با پاس هایش، خطوط حریف را می شکند و برای هم تیمی هایش فضا و موقعیت ایجاد می کند. 

جرارد: کریک، بازیکنی کلیدی در یونایتد است

فکر می کنم با حضور کریک، هررا و پوگبا آزادی عمل بیشتری دارند و با خیالی راحت می توانند به جلو حرکت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جرارد: کریک، بازیکنی کلیدی در یونایتد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..