تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سهیلا» تغییر نام داد/ تلاش برای حضور در جشنواره فجر

سید امیر سیدزاده به آخرین وضعیت جدیدترین ساخته محمود غفاری اشاره کرد.

سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت «سهیلا» ساخته محمود غفاری به خیرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تمام کارهای فنی این اثر که به «شماره 17 سهیلا» تغییر نام داده به پایان رسید و نسخه نهایی این فیلم آماده شده است.

وی با اشاره به حضور «شماره 17 سهیلا» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد:نسخه نهایی این فیلم را به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دادیم و قصد ما حضور در این رویداد است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «شماره 17 سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده داستان زنی در آستانه میان سالی است که می‌خواهد هرچه زودتر ازدواج کند و بچه‌دار شود. این باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای او می شود.

در این فیلم بازیگرانی چون زهرا داوود نژاد، بابک حمیدیان، احسان امانی و مهرداد صدیقیان نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سهیلا» تغییر نام داد/ تلاش برای حضور در جشنواره فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..