تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید بیش از ۷۴هزار گردشگر از جاذبه‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نادر محمدی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با اعلام این خبر گفت: طی این ایام بیشترین بازدید به قلعه تاریخی حسن صباح و دریاچه اوان در منطقه الموت اختصاص داشته است.

او افزود: همچنین در این مدت تعداد ۱۹هزار ۵۳۷مسافر در واحدهای اقامتی رسمی استان شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بومگردی و خانه‌مسافرها اقامت داشته‌اند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با اشاره به تشدید بازدیدهای نظارتی در این ایام بیان کرد: طی این مدت با توجه به افزایش تعداد مسافران ورودی به استان و ضرورت نظارت بر ارائه نحوه خدمات به مسافران همچنین تعداد ۳۹مورد بازدید نظارتی توسط بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری به همراه روسای انجمن‌های حرفه‌ای حوزه گردشگری از تاسیسات سطح استان صورت گرفته و تعداد ۴تذکر شفاهی و یک مورد خطار کتبی ارائه شده است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید بیش از ۷۴هزار گردشگر از جاذبه‌های قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..