تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری بازی‌های جام حذفی در «شب یلدا»

به گزارش افکارنیوز،

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال کشورمان، از 4 دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، 3 دیدار در تاریخ 30 آذر و یک دیدار در تاریخ اول دی برگزار می‌شود.

این موضوع باعث شد برخی تیم‌های حاضر در این مرحله نسبت به تقارن بازی تیم‌های‌شان با مراسم «شب یلدا» معترض شوند و در خواست جابجایی تاریخ بازی‌هایشان را داشته باشند.

سعید فتاحی، رئیس مسابقات سازمان لیگ فوتبال در این مورد اظهار داشت: زمانی که ما برنامه بازی‌ها را می‌چیدیم کاملاً حواسمان به این نکته بود که تاریخ بازی‌ها با شب یلدا تقارن پیدا می‌کند ولی با توجه به فشردگی برنامه‌ها، امکان برگزاری این مسابقات تنها در دو تاریخ 30 آذر و اول دی وجود داشت که باز هم فکر می‌کنم 30 آذر بهتر از اول دی باشد.

وی افزود: بازیکنان و مربیان با ما تماس گرفتند و درخواست تغییر زمان بازی‌ها را داشتند ولی همان‌طور که گفتم امکانش وجود ندارد. زمان بازی‌ها را هم تا جای ممکن به شکلی تنظیم کردیم که دیر وقت نباشد و فقط بازی استقلال دیرتر از سایر بازی‌ها برگزار می‌شود که آن هم به خاطر مسائل امنیتی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری بازی‌های جام حذفی در «شب یلدا»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..