تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصرف شدن معینی از استعفا !/تشکیل مجمع عمومی باشگاه استقلال

ساعت24-شنیده ها حاکی از آن است که معینی عضو هیئت مدیره استقلال از استعفا منصرف شده است.

 با توجه به استعفای مسعود معینی از هیئت مدیره باشگاه استقلال اما به نظر وی از انجام این امر منصرف شده است .شنیده ها حاکی از آن است که پس از استعفای معینی ،یکی از اعضای هیئت مدیره با وی صحبت و معینی را از انجام استعفا منصرف کرده است.

جواب رد رفیعی به استقلالی ها

با توجه به اینکه از سه تیم پرسپولیس ،تراکتورسازی و استقلال تهران به عنوان مشتریان اصلی سروش رفیعی نام برده می شود اما به نظر این بازیکن رضایت چندانی برای حضور در جمع آبی پوشان ندارد.

طبق إعلام مدیر عامل باشگاه استقلال تیم تراکتورسازی به دنبال تمدید قرارداد با رفیعی است و اصلا این بازیکن در نظر ندارد به استقلال بیاید.
 
با این وجود مسولان استقلال برای سروش رفیعی پیغام فرستادند و باید منتظر ماند تا دید رفیعی چه تصمیمی برای نیم فصل دوم در نظر خواهد گرفت .

گفتنی است رفیعی از تیم های خارجی نیز پیشنهاد دارد و ممکن است لژیونر شود.

تشکیل مجمع عمومی باشگاه استقلال

با توجه به درگذشت پورحیدری و اتفاقات اخیر باشگاه استقلال قرار است برای تعیین تکلیف هیتت مدیره باشگاه استقلال، مجمع عمومی تشکیل تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.  

گفتنی است مجمع عمومی باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش 2 هفته دیگر برگزار می شود.

 آبی پوشان از فردا استارت می زنند

کادر فنی تیم فوتبال استقلال به منظور استراحت دادن به بازیکنان تمرین امروز را تعطیل کرد و ادامه تمرینات این تیم از فردا (یکشنبه) پیگیری خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 16:20 روز سه‌‌شنبه (30 آذر) در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصرف شدن معینی از استعفا !/تشکیل مجمع عمومی باشگاه استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..