تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران و برف در اکثر نقاط کشور

ساعت24-مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور گفت: با گسترش این سامانه، بارش باران و برف علاوه بر شمال غرب و غرب به دامنه های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی ، تهران و بتدریج به شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.

احد وظیفه  بیان کرد: امروز در مناطقی از سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب کشور و دامنه های البرز مرکزی افزایش ابر ،بارش پراکنده برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در روز یکشنبه بارش‌ها در سواحل دریای خزر، استان اردبیل ، دامنه های البرز مرکزی و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین روز یکشنبه شاهد افت دمای نسبی در نوار شمالی کشور خواهیم بود و از بعدازظهر شنبه و طی روز یکشنبه دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین، طی سه روز آینده شرق خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه از روز دوشنبه سامانه بارشی دیگری مجددا از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود گفت: روز سه شنبه با گسترش سامانه، بارش باران و برف علاوه بر شمال غرب و غرب به دامنه های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، تهران و بتدریج به شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت آسمان پایتخت طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان پایتخت روز یکشنبه نیمه ابری همراه با وزش باد و دربعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای 1 و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه نیمه ابری به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای 0 و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران و برف در اکثر نقاط کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..