تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ فوتبال ایتالیا؛توقف خانگی آث میلان

به گزارش ایرنا، شنبه شب و در ادامه هفته هفدهم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال آث میلان که در جمع تیم های بالانشین جدول قرار دارد در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر ورزشگاه «سن سیرو» میزبان آتالانتا بود و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.
در این دیدار که در مه غلیظ برگزار شد و کار را برای دو تیم سخت کرده بود، با برتری مطلق میلان در حفظ توپ و ایجاد موقعیت گل همراه بود، اما میزبان نتوانست از فرصت های متعدد گلزنی استفاده لازم را ببرد.
هر چند «وینچنزو مونتلا» سرمربی جوان میلان در دقایق پایانی، تیمش را با سه مهاجم در زمین آرایش داده بود، اما بازهم بازیکنان این تیم نتوانستند به گل برتری دست یابند.
میلان با قبول این تساوی 33 امتیازی شده و در رتبه سوم جدول رده بندی باقی ماند و آتالانتا نیز 29 امتیازی شد.
در دیگر دیدار، امپولی با حساب دو بر صفر از سد کالیاری گذشت و 14 امتیازی شد.
از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران و در حساسترین دیدار هفته هفدهم سری آ، تیم 39 امتیازی و صدرنشین یوونتوس میزبان آ.اس رم رده دومی است که 35 امتیاز اندوخته دارد.
ورزشی**3783**1064
خبرنگار: امیر میرزاییان/ انتشار دهنده :‌فرشاد محسن زاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ فوتبال ایتالیا؛توقف خانگی آث میلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..