تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخبگان و علمای شیعه و سنی استان درتحکیم وحدت بسیار تاثیر گذارند

احمد ریواده شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقش وحدت در پیشرفت و رفاه کشور و استان اظهارکرد: رمز ماندگاری و توسعه و رفاه جوامع اسلامی از دیر باز وحدت بوده و اسلام نیز شالوده خود را براساس وحدت بنا نهاده است .
وی با بیان اینکه اتفاقاتی که امروزه در کشورهای اسلامی وجهان رخ می دهد نقش وحدت را بیشتر نمایان می کند افزود: طبق بیانات مقام معظم رهیری تمدن نوین اسلامی بر اساس وحدت شکل می گیرد و در پناه وحدت نخبگان و روحانیت و دانشمندان این تمدن نوین را تحقق بخشید .
فرماندار شهرستان مرزی رازو جرگلان با اشاره به زندگی مسالمت آمیز و همراه با وحدت و انسجام اقوام و مذاهب مختلف در استان خراسان شمالی اظهار کرد: بدون شک وحدت و انسجام موجود دراستان نقش مهم در توسعه استان و این شهرستان دارد .
ریواده افزود: این استان با وجود قومیت های گونا گون کرد ،ترک، فارس و تات ومذاهب شیعه و سنی وجود بیش از300کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان به اذعان همه ایرانیان از امن ترین استان های کشو راست .
وی خاطر نشان کرد: این امنیت وحدت و انسجام در پناه مشارکت ،وحدت و انسجام مردم دراستان است .
ریواده تصریح کرد : نقش نخبگان و علمای شیعه و سنی استان در تحکیم این وحدت بسیار موثر بوده است .
به گزارش ایرنا استان 938هزار نفری خراسان شمالی هزار در شمال شرق کشور قراردارد و به نام گنجینه فرهنگ ها و رنگین کمان قومیت ها معروف و نمادی از هم زیستی مسالمت آمیز و توام با وحدت قومیت ها و مذاهب شیعه و سنی در کنار یکدیگراست.
در این استان علاوه بر قومیت های مختلف، مسلمانان با مذاهب شیعه و سنی نیز با صمیمیت درکنار یکدیگر زندگی می کنند که بیشتر اهل سنت این استان در شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان سکونت دارند .
1744/7189خبرنگار: بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخبگان و علمای شیعه و سنی استان درتحکیم وحدت بسیار تاثیر گذارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..