تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود NYMF 1.5.0 – برنامه دروس و آموزش ژست های عکاسی برای اندروید

NYMF – World of Art and Beauty by David Dubnitskiy v1.5.0 – اپلیکیشن دروس و آموزش ژست های عکاسی اندروید
نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 59.99 دلار

NYMF – World of Art and Beauty by David Dubnitskiy عنوان یک اپلیکیشن مجموعه دروس و آموزش ژست های عکاسی می باشد که توسط David Dubnitskiy توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. عکاسی یکی از پر طرفدار ترین هنر ها در سراسر جهان می باشد. بر خلاف آن چه که برخی از ما تصور می کنیم عکاسی دارای دروس و آموزش های بسیار گسترده ای است که با پرداختن به آن ها هیچ گاه به پایان شان نخواهید رسید! با این وجود ما برای ثبت عکس هایی زیبا نیاز به رعایت اصول اولیه ای داریم. این اصول کمک می کنند که نتیجه خروجی از هر جهت جذاب بوده و دیگران را به سمت آثار شما بکشید. راه های مختلفی برای دسترسی داشتن به این اطلاعات وجود دارد که بی شک یکی از بهترین آن ها را می توان گوشی های هوشمند اندرویدی دانست. نرم افزار NYMF – World of Art and Beauty by David Dubnitskiy گزینه ای مناسب برای کاربرانی است که علاوه بر یادگیری، علاقه زیادی به مشاهده نمونه های حاصل از دروس دارند. همان طور که شاید تا به کنون متوجه شده باشید، مجموعه ای از تصاویر در حالت های عادی و 360 درجه در اختیار تان قرار داده می شود که در هر کدام شان جزئیات به خوبی نشان داده شده و می توانید شرایطی عکاسی را به راحتی درک کنید! این شیوه از تصاویر ( عکس های 360 درجه ) به شما کمک می کند در صحنه های مشابه، عکس هایی همانند نمونه را ثبت نموده تا بتوانید به مشکلات تان پی ببرید. با این وجود مجموعه ای از آموزش های خاص در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود؛ این آموزش ها کمک می کنند که بتوانید توانایی های تان را در عکاسی افزایش داده و لول کار خود را بالاتر ببرید. از کوچک ترین موارد تا بزرگ ترین جزئیات در این برنامه فوق العاده توضیح داده شده است، که هر کدام شان به نوعی بر فعالیت های تان تاثیر خواهند گذاشت. علاوه بر این یک ویرایشگر داخلی در اختیار کاربران قرار دارد که این ابزار محبوب کمک می کند تغییراتی وسیع را در عکس های خود ایجاد نموده و با اعمال فیلتر هایی فوق العاده جذابیت شان را چندین و چند برابر کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه NYMF – World of Art and Beauty by David Dubnitskiy اندروید :

دسترسی به مجموعه ای از صد ها عکس فوق العاده زیبا در حالت عادی و 360 درجه گزینه ای مناسب برای یادگرفتن ژست های عکاسی و یا شرایطی محیطی مجموعه ای از دروس و آموزش های خاص برای ثبت تصاویری بی نقص ویرایشگر داخلی تصاویر برای ایجاد تغییرات در عکس های تان مجموعه ای از فیلتر های زیبا و جذاب به روز رسانی های مداوم تصاویر و مقاله های آموزشی موجود

اپلیکیشن NYMF – World of Art and Beauty by David Dubnitskiy با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 59.99 دلاری در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از وب سایت فارسروید دریافت کنید.

NYMF – World of Art and Beauty by David Dubnitskiy

تغییرات نسخه 1.5.0 Dear users! We’ve done a great job to improve the app logic and are happy to showcase a brand new NYMF containing a number of new features for your inspiration: – Improved Art Gallery; – Updated Inspiration section and ASMR player; – Added more models information; – Improved Filters in Photo Editor; – Design upgrade and other improvements. Leave your feedback and share impressions. We highly appreciate your opinions, as you help us make NYMF even better. Thanks for staying with us!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود NYMF 1.5.0 – برنامه دروس و آموزش ژست های عکاسی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..