تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لینه کر: عاشق تماشای بازی زلاتان هستم.

کد خبر: ۴۴۳۲۹۳

۱۷  بازدید

گری لینه کر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، از زلاتان ابراهیموویچ، ستاره منچستریونایتد به دلیل درخشش در دیدار امشب مقابل وست بروم، تعریف کرد.

ورزش سه: زلاتان که در تابستان گذشته به منچستریونایتد پیوست، شروع بسیار خوبی در الدترافورد داشت اما بعد از اینکه در چند هفته نتوانست دروازه حریفان را باز کند، با انتقادهای زیادی روبرو شد.

اما او در هفته های اخیر بار دیگر گلزنی هایش را از سر گرفته و با زدن 10 گل در 9 دیدار اخیر برای شیاطین سرخ، یکی از عوامل اوج گیری دوباره این تیم بوده است.

لینه کر: عاشق تماشای بازی زلاتان هستم.

چند روز قبل بود که آلن شیرر، کاپیتان سابق انگلیس، در برنامه Match of the day که مجری آن گری لینه کر است، گفته بود زلاتان دیگر یک مهاجم در کلاس جهانی نیست اما لینه کر بعد از اینکه زلاتان در دیدار امشب دو بار دروازه وست بروم را باز کرد و نقش اصلی را در پیروزی 2-0 تیمش داشت، در توئیتر نوشت:" عاشق تماشای بازی زلاتان هستم.

ترکیبی از قدرت، هوش و تکنیک فوق العاده. این را هم اضافه کنید که این بازیکن 35 ساله است."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لینه کر: عاشق تماشای بازی زلاتان هستم.»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..