تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت 40 داعشی در حملات هوایی ائتلاف

دیده بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن 40 داعشی در حملات هوایی ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد نزدیک به 40 تروریست داعشی، در حملات هوایی ائتلاف بین المللی ضد داعش به فرماندهی آمریکا در تدمر سوریه کشته شده اند.

این در حالی است که حدود یک هفته پیش، داعش این شهر باستانی سوریه را که بخشی از میراث جهانی بشری محسوب می شود، مجددا به اشغال خود در آورد.

روز جمعه ائتلاف غربی مدعی مبارزه با داعش اعلام کرده بود سلاح های سنگین، از جمله تانک ها و سامانه های ضد هوایی را که به دست تکفیری های داعش افتاده بود، منهدم کرده است.

دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد دست کم 38 عضو گروه تروریستی داعش در این حملات ائتلاف در تدمر، کشته شدند.

به گفته دیده بان حقوق بشر سوریه، این حملات پنجشنبه در اطراف فرودگاه تدمر در شمال شرق شهر انجام شد و به نیروهای  سوریه امکان داد در برابر تکفیری ها در سمت غربی شهر پیشروی کنند.

در تدمر بیشتر نیروهای سوری فعال هستند و ائتلاف ضد داعش در ماه های اخیر عملا در آنجا حضوری نداشتند.

تکفیری ها نخستین بار در ماه مه 2015 تدمر را اشغال کرده بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت 40 داعشی در حملات هوایی ائتلاف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..