تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرعه خوب سرخپوشان در نیم فصل دوم

کد خبر: ۴۴۳۲۸۵

۲۳۱  بازدید

تیم پرسپولیس بازی های سخت خارج از خانه اش را در نیم فصل اول پشت سر گذاشت و اگرچه در آخرین بازی مقابل ذوب آهن باخت اما برای دور برگشت از قرعه مناسبی برخوردار است.

هوادار: سرخپوشان پایتخت پس از بازی خانگی مقابل سیاه جامگان در هفته جاری وارد دور برگشت می شوند که در آن فقط ۵ سفر به خارج از تهران خواهند داشت.

پرسپولیس باید دور برگشت لیگ برتر در اهواز (فولاد)، قم (صبا)، آبادان (نفت)، تبریز (ماشین سازی) و مشهد (سیاه جامگان) به میدان برود که شاید سخت ترین بازی این تیم را باید مقابل فولاد در اهواز دانست. پرسپولیس همچنین در بازی مقابل نفت تهران در تختی میهمان است و با استقلال نیز به عنوان میهمان در آزادی بازی خواهد کرد.

اما در ۸ بازی دیگر که پرسپولیس در آزادی میزبان خواهد بود باید با سایپا، گسترش فولاد، تراکتورسازی، سپاهان، استقلال خوزستان، پیکان، پدیده و ذوب آهن بازی کند که حداقل ۶ بازی از این دیدارها برای پرسپولیس سخت و دشوار خواهد بود. اما نکته مثبت این قرعه در اینست که پرسپولیس بعد از هفته بیست و یکم وارد بازی های آسیایی نیز می شود و ۳ سفر خارجی خواهد داشت اما در لیگ برتر بازی های این تیم خانگی است و از سفرهای داخلی و خستگی در امان خواهد بود!

پرسپولیس تا پایان سال فقط دو بار در اهواز و قم به میدان می رود و بازی های این تیم در آبادان، تبریز و مشهد در سال بعد انجام خواهد شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرعه خوب سرخپوشان در نیم فصل دوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..