تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زهیوی: بعضی بازیکنانمان تعصب ندارند

کد خبر: ۴۴۳۲۸۲

۲۵۸  بازدید

هوادار: رحیم زهیوی مهاجم تاثیر گذار استقلال خوزستان در بازی با گسترش فولد تبریز هم توانست برای تیمش گلزنی کند اما جلوی باخت تیمش را نتوانست بگیرد. استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا وضعیت این تیم بغرنج شود.

زهیوی درباره این بازی گفت : متاسفانه روی غفلت گل خوردیم. فکر می کنم باز هم بدشانسی به سراغمان آمد. چند موقعیت داشتیم که گل نکردیم و آنها خیلی راحت و در دقایق پایانی گل زدند. متاسفانه بازهم در ثانیه های پایانی گل خوردیم تا بازنده بازی شویم.

او در ادامه راجع به شرایط تیمش تصریح کرد: راستش را بخواهید احساس می کنم آنقدر روی دوش بازیکنان فشار است که بچه ها با تمام تمرکز بازی نمی کنند. متاسفانه در تیممان بعضی از بازیکنان، تعصب لازم را ندارند. خیلی بی انگیزه شده اند و تعصب به خرج نمی دهند. اینکه مشکل مالی داریم شکی نیست. اما دلیل نمی شود به خاطر بی پولی نتیجه نگیریم. آنهایی که من را از نزدیک می شناسند خیلی خوب می دانند که چقدر مشکلات مالی زیادی دارم. خانواده پولدار ندارم. من هم فکرم هزار برابر بقیه مشغول است اما دلیل نمی شود تعصب لازم را به خرج ندهم.

زهیوی درباره شایعه حضورش در نیم فصل دوم در استقلال یا پرسپولیس تصریح کرد: پیشنهادات زیادی دارم اما می خواهم تا آخرین ثانیه برای تیمم تلاش کنم. نمی خواهم کسی بیاید و بگوید زهیوی چند هفته ای است که دلش با تیم نبود.شرایط مالی بسیار سختی دارم .با این حال وقتی بازی می کنم بی خیالش می شوم.بعد از این بازی تصمیم را می گیرم. نمی دانم چه اتفاقی می افتد. می خواهم بمانم اما اگر شرایط را فراهم نکنند از این تیم می روم.

زهیوی در پایان از عملکرد سیروس پورموسوی دفاع کرد و گفت: هر مربی دیگری جای ایشان بود ته جدول بودیم. ایشان مربی اخلاق مدار و با معرفتی استو دردمان را می فهمد.شک ندارم خیلی ها حسرت داشتن چنین مربی را می خورند.واقعا او با تمام وجود برای حل مشکلات می جنگد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زهیوی: بعضی بازیکنانمان تعصب ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..