تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمای المپیادی: سیم کشی های مشابه -

آکاایران چند نوع سیم کشی داریم، می خواهیم با شرایطی خاص، هر کدام را دوبرابر کنیم.

به گزارش آکاایران با کنار هم قرار دادن دو نسخه مشابه از کدام نوع سیم، میتوان یک چندضلعی بسته ساخت که خودش را قطع نکند و همهٔ اضلاعش افقی و یا عمودی باشد؟

,معمای المپیادی, معما و تست هوش, معمای تصویری,[categoriy] معمای المپیادی: سیم کشی های مشابه

معمای المپیادی, معما و تست هوش, معمای تصویری, معما با جواب, معما, معما های جالب, معما های جالب با جواب, معما های سخت با جواب, معما ی ریاضی, معماهای تصویری و سخت

آکاایران: معمای المپیادی: سیم کشی های مشابه

معما های جالب با جواب

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

◊◊◊

پاسخ "معمای المپیادی سیم کشی های مشابه"

با توجه به شکل، می توان با استفـاده از دو نسخه  مشابه از سیم گزینه  ۴، یک چندضلعی بسته  غیرمتقـاطع ساخت. به سادگی می توان دید که این کار برای دیگر گزینه  ها غیرممکن است. 

,معمای المپیادی, معما و تست هوش, معمای تصویری,[categoriy] معمای المپیادی: سیم کشی های مشابه

معمای تصویری

تست هوش ،سوال هوش،چیستان،معما - ihoosh.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمای المپیادی: سیم کشی های مشابه -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..