تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید کنسرت محمد علیزاده در تهران

تمدید کنسرت محمد علیزاده در تهران

فرهنگ > موسیقی - محمد علیزاده که امسال و پارسال رکورددار اجرای زنده در تهران است، بار دیگر 11 دی هم در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نخستین کنسرت زمستانی محمد علیزاده، این خواننده در دو سانس مختلف در ساعت 18:30 و 21:30 در روز 11 دی با گروه ارکسترش در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

آخرین کنسرت محمد علیزاده در هشت سانس در روزهای 19 و 20 و 21 و 22 آذر در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. او در این کنسرت‌ها رکورد اجراهای خود در تهران را شکست و تعداد آن‌ها را به 30 سانس رساند.

5757 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید کنسرت محمد علیزاده در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..