تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست هماهنگی این ستاد با اشاره به ارسال شیوه نامه ثبت نام به مدارس خواستار نظارت دقیق بر اجرای مفاد شیوه نامه ثبت نام در مدارس شد.

افشین امیریان گفت : دریافت وجه از دانش آموزان در هنگام ثبت نام از دانش آموزان در مدارس دولتی به غیر وچوه مجاز شامل بیمه حوادث و کتاب ممنوع میباشد.

وی ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی، نصیب برابر آموزشی را شعار امسال ستاد های ثبت نام کشور عنوان نمود و افزود: ستاد های ثبت نام شهرستان ها و مناطق استان با رعایت اصول شفافیت، عدالت محوری، مردم داری، قانون مداری و فساد ستیزی تدابیر موثر در زمینه ثبت نام به موقع دانش آموزان را انجام خواهند داد.

رئیس ستاد ثبت نام مدارس استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی هم اکنون آغاز شده و پس از مراجعه دانش آموزان به آموزشگاه و پایگاه سنجش بدو ورود و اخذ تاییدیه از پایگاه، قطعی خواهد شد.

وی تصریح کرد :پیش ثبت نام دانش آموزان پایه اول در مدارس شاهد از طریق سامانه pada.medu.ir صورت می پذیرد و دانش آموزانی که امتیاز لازم را در این سامانه کسب نمایند میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام نمایند.

رئیس ستاد ثبت نام استان خاطر نشان کرد : ثبت نام میان پایه ها بعد از برگزاری امتحانات نوبت دوم و اعلام نتایج نهایی در سامانه سیدا توسط مدیر مدرسه انجام میشود و حضور والدین برای ثبت نام دانش آموزان میان پایه ضروری نمی باشد.

امیریان تصریح کرد : شرط لازم برای ارتقای دانش اموزان به پایه بالاتر ثبت ارزشیابی آنها در سامانه سیدا می باشد و ثبت نام پایه هفتم بعد از اعلام نتایج در سامانه سیدا وثبت نام پایه دهم پس از انجام مراحل هدایت تحصیلی در سامانه سیدا آغاز خواهد شد.

وی تاکید نمود: در زمان ثبت نام صرفا در خواست استفاده از خدمات حمل و نقل دانش آموزان از والدین دریافت شود و وجوه مربوط به خدمات حمل و نقل دانش آموزان با شروع سال تحصیلی و با رعایت مقررات مربوطه دریافت گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : مدیران مدارس مجاز به عقد هیچگونه قراردادی با تولیدکنندگان لباس فرم دانش آموزی نیستند و دریافت هزینه لباس فرم فقط توسط تولید کننده بر اساس قیمت های اعلام شده اتحادیه و نرخ نامه مورد تایید ادارات صنعت، معدن و تجارت و به طور مستقیم از اولیا خواهد بود.

وی تصریح کرد :به منظور عدم تحمیل هزینه های اضافی به خانواده ها، دانش آموزان می توانند از لباس های سالم و قابل استفاده سال های پیش استفاده نموده و والدین در صورت تمایل با رعایت رنگ و مدل مصوب مدرسه می توانند خود نسبت به دوخت و تهیه لباس فرزندشان اقدام نمایند.

افشین امیریان افزود : به منظور رفاه حال اولیا دانش آموزان، امکان پیش ثبت نام اینترنتی از طریق سایت اتوماسیون نواحی ۱ و ۲ شهرکرد نیز فراهم شده است و اولیا می توانند با مراجعه به سایت dbr۲.chbedu.ir , dbr۱.chbedu.ir نسبت به پیش ثبت نام دانش آموزان اقدام نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : والدین گرامی می توانند در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد، انتقاد و شکایات، به سامانه شکایات وزارت آموزش و پرورش به نشانی shekayat.medu.ir مراجعه نمایند یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۱۰۴۰ اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش استان تماس بگیرند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول استان چهارمحال و بختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..