تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجاری مهیب استانبول را لرزاند

کد خبر: ۴۴۳۲۸۸

۸۷  بازدید

خبرگزاری فارس: رسانه‌ها از وقوع انفجار در مقر حزب دموکراتیک خلق‌ها در شهر استانبول ترکیه خبر دادند.

شبکه خبری اسکای نیوز عربی، لحظاتی پیش اعلام کرد که انفجار بمبی، مقر این حزب را در شهر استانبول لرزاند.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که این انفجار را در منطقه «بئیلیک دوزو» در نزدیکی مقر حزب دموکراتیک خلق‌ها بوده و نه در داخل آن.

حزب کردی دموکراتیک خلق‌ها از احزاب مخالف حزب حاکم ترکیه است که «صلاح الدین دمیرتاش» رهبر آن و شماری از نمایندگان پارلمان ترکیه که از اعضای این حزب هستند، به اتهام ارتباط با گروهک «پ.ک.ک» تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

هنوز از جزئیات این حادثه و تلفات احتمالی آن خبری منتشر نشده است.

صبح امروز نیز بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی اتوبوس حامل سربازهای ترکیه در شهر قیصری واقع در استان هاکاری، 13 نفر از آن‌ها کشته و بیش از 50 نفر دیگر زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجاری مهیب استانبول را لرزاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..