تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن رضایی: ایران قصد جنگ ندارد

کد خبر: ۴۴۳۲۸۰

۲۲۳  بازدید

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: ایران قصد جنگ ندارد ولی باید از این تحولات بین‌المللی حداکثر بهره‌برداری را ببرد و اقتصاد خود را قوی کند.

خبرگزاری ایلنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی در صفحه شخصی‌‌اش در اینستاگرام نوشت: آقای ترامپ با شعار دوباره آمریکا را بزرگ کنیم رئیس‌جمهور آمریکا شد. هنوز ایشان بر تخت پادشاهی آمریکا ننشسته است که اخبار ضعف‌های آمریکا نمایان می‌شود.

وی در ادامه نوشت: برخی کارگزاران امنیتی آمریکا اعلان کردند روسیه به‌دستور پوتین سایت خانم کلینتون را در جریان انتخابات آمریکا هک کرده‌اند. آقای اوباما اعلام کرد تلافی می‌کنیم. چند روز پیش ارتش چین زیردریایی‌های بدون سرنشین آمریکایی‌ها را توقیف کردند. قبلا تفنگداران آمریکایی در خلیج‌فارس توسط پاسداران دستگیر شدند. آیا آمریکا می‌تواند دوباره بزرگ شود و یا کوچک‌تر خواهد شد؟ مسیر حوادث نشان می‌دهد آمریکا در حال کوچک‌شدن است. ایران قصد جنگ ندارد ولی باید از این تحولات بین‌المللی حداکثر بهره‌برداری را ببرد و اقتصاد خود را قوی کند.

محسن رضایی: ایران قصد جنگ ندارد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن رضایی: ایران قصد جنگ ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..