تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس و برخی از دانشگاه های استان اردبیل

تعطیلی مدارس و برخی از دانشگاه های استان اردبیل

استان‌ها > اردبیل - در پی بارش برف و برودت هوا، برخی از مدارس و دانشگاه های استان اردبیل روز یکشنبه 28 آذر ماه تعطیل اعلام شد.

حامد قادری: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل: روز یکشنبه ۲۸ آذر سری قبل از ظهر در اردبیل ،سرعین، نمین ،نیر و هیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول، در خلخال، کوثر ،خوروش رستم و شاهرود تمامی مقاطع و در ارشق ،لاهرود و مشگین شهر پیش دبستانی و ابتدایی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

مدیریت روابط عمومی و بین الملل دانشگاه محقق اردبیلی: به دلیل بارش برف و برودت هوا کلیه کلاس های دانشگاه محقق اردبیلی روز یکشنبه 28 آذرماه تا ساعت ۱۲ ظهر تعطیل است، شروع کار کارمندان دانشگاه هم ساعت ۱۰ صبح می باشد، نیروهای خدماتی نیز همانند روزهای قبل حضور خواهند یافت.

هواشناسی پیشبینی کرده است تا روز دوشنبه بارش برف به صورت متناوب در سطح استان اردبیل ادامه داشته باشد.

تردد در اکثر گردنه های استان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر می باشد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس و برخی از دانشگاه های استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..