تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بازی رئال مادرید - کاشیما آنتلرز

کد خبر: ۴۴۳۲۵۷

۱۱۶  بازدید

وبسایت نود: دیدار تیم های رئال مادرید و کاشیما آنتلرز در چارچوب مسابقه فینال جام جهانی باشگاه ها ساعت ۱۴ یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ در ورزشگاه ملی یوکوهاما موسوم به نیسان برگزار خواهد شد. رئال مادرید به عنوان قهرمان اروپا از مرحله نیمه نهایی در این مسابقات حضور یافت و در بازی نخست با پیروزی ۲-۰ مقابل کلاب آمریکا توانست به فینال راه یابد. کریم بنزما و کریستیانو رونالدو گل های کهکشانی ها را در این بازی به ثمر رساندند. رئال مادرید هم اکنون با ۳۷ امتیاز در صدر جدول لالیگا حضور داشته ولی مسابقه این تیم با والنسیا در هفته شانزدهم به علت حضور کهکشانی ها در ژاپن لغو شد.

پیش بازی رئال مادرید - کاشیما آنتلرز

اما شگفتی بزرگ این مسابقات، حضور تیم کاشیما آنتلرز در بازی فینال بود. کاشیما به عنوان قهرمان لیگ ژاپن (جی لیگ) و تیم میزبان، در جام جهانی باشگاه ها حضور یافت وگرنه این تیم قهرمان آسیا نیست. قهرمان آسیا یعنی جونبوک موتورز کره جنوبی در مراحل پیشین حذف شد. ژاپنی ها ابتدا در بازی مقدماتی توانستند اوکلند سیتی نیوزیلند قهرمان اقیانوسیه را شکست داده و سپس با برتری مقابل ماملودی آفریقای جنوبی که قهرمان قاره آفریقا بود، به مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها رسیدند تا به مصاف اتلتیکو ناسیونال کلمبیا در شهر اوساکا بروند. کاشیما در این بازی نیز به برتری قاطع ۳-۰ دست یافت و راهی فینال شد تا حریف رئال مادرید اسپانیا باشد.

خط دفاعی کاشیما بسیار مستحکم بوده ولی آنها باید در بازی فینال، مقابل بهترین مهاجمین دنیا یک محک جدی بخورند. شاید ژاپنی ها بتوانند با تکیه بر اهرم میزبانی، خط دفاعی قوی، انگیزه بالا، روحیه جنگندگی و خستگی بازیکن های رئال مادرید یک اتفاق تاریخی را رقم زده و افتخار بزرگی را نه تنها نصیب فوتبال ژاپن بلکه فوتبال آسیا کنند.

پیش بازی رئال مادرید - کاشیما آنتلرز

نکات آماری بازی:

رئال مادرید طی ۱۰ بازی اخیر صاحب ۷ برد و ۳ مساوی شده در حالی که کاشیما آنتلرز به ۶ برد و ۴ باخت رسیده است. میانگین گل های زده و خورده رئال مادرید به ترتیب ۲،۷ و ۱،۱، میانگین گل های زده و خورده کاشیما به ترتیب ۱،۴ و ۰،۸ طی ۱۰ بازی اخیر هر کدام از این تیم ها

رئال مادرید طی ۳۶ بازی اخیر شکست نخورده و به دنبال ثبت رکورد ۳۷ بازی بدون باخت و تکرار قهرمانی دو سال پیش جام جهانی باشگاه ها در کشور مراکش است.

گل کریستیانو رونالدو در مرحله نیمه نهایی به کلاب آمریکا، پانصدمین گل وی در فوتبال باشگاهی محسوب می شد.

کاشیما آنتلرز در این مسابقات ۷ گل زده و تنها یک گل خورده است.

پیش بازی رئال مادرید - کاشیما آنتلرز

وضعیت بازیکن های دو تیم:

رئال مادرید: گرت بیل به علت مصدومیت نتوانسته رئال مادرید را همراهی کند و به جای وی، لوکاس واسکز در ترکیب حضور می یابد. همچنین مصدومیت عضلانی سرخیو راموس نیز برطرف نشده و احتمالاً دیدار مقابل کاشیما را همانند مسابقه پیشین از دست خواهد داد. احتمالاً در غیاب سرخیو راموس، باز هم پپه در کنار رافائل واران در قلب خط دفاعی رئال مادرید به میدان خواهد رفت. البته خبرهایی مبنی بر مصدومیت پپه نیز شنیده می شود در حالی که هم راموس و هم پپه در روز جمعه با رئال مادرید تمرین کردند. در صورت عدم آمادگی این مدافعان مصدوم، چاره ای برای زین الدین زیدان به جز استفاده از ناچو در کنار واران به عنوان دفاع وسط وجود ندارد.

پیش بازی رئال مادرید - کاشیما آنتلرز پیش بازی رئال مادرید - کاشیما آنتلرز

کاشیما آنتلرز: مربیگری کاشیما آنتلرز بر عهده ماساتادا ایشی است که وی را بهترین تاکتیک شناس در فوتبال ژاپن می نامند. یاسوشی اندو، شوما دویی، دایگو نیشی، مو کانازاکی بازیکن سابق نورنبرگ و کاپیتان میتسو اوگاساوارا از جمله کلیدی ترین بازیکن های کاشیما محسوب می شوند. این تیم در حال حاضر با ۳۹ امتیاز از ۱۷ بازی در صدر جدول مرحله نهایی لیگ ژاپن حضور دارد. زیکو اسطوره برزیلی با حضور در تیم کاشیما آنتلرز در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی توانست تاریخ این باشگاه را تغییر داده و به چند قهرمانی لیگ ژاپن دست یابد. زیکو بعدها سرمربی این تیم نیز شد و بازیکن های مطرحی مثل مازینیو، بیسمارک، ببتو، جورجینیو و لئوناردو نیز پیراهن کاشیما را بر تن کردند. ۲۵ عنوان قهرمانی معتبر در تاریخ این باشگاه مشاهده می شود. مجسمه ای از زیکو در ورزشگاه اختصاصی کاشیما نصب شده و این تیم بزرگ ژاپنی از شهری کوچک با جمعیتی در حدود ۷۰ هزار نفر می آید.

پیش بازی رئال مادرید - کاشیما آنتلرز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بازی رئال مادرید - کاشیما آنتلرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..