تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گالیانی: باکا فروشی نیست

کد خبر: ۴۴۳۲۵۲

۲۲۷  بازدید

مدیر باشگاه میلان به بیان اینکه باکا فروشی نیست اظهار داشت که میلان در نقل و انتقالات تابستانی در صدد جذب قطعی هافبک کروات و جوان باشگاه چلسی است.

وبسایت نود: گالیانی در خصوص پیشنهادهایی که مشتریان کارلوس باکا، به باشگاه میلان ارائه می دهند اظهار کرد:

باکا فروشی نیست. تکرار می کنم که باشگاه میلان به هیچ وجه او را از دست نخواهد داد. بازیکنان جوان ما عالی ظاهر شده اند و ما در اندیشه پرورش استعداد های زیادی هستیم و امیدواریم که در این راه به نتیجه برسیم. هم من و هم برلوسکونی برنامه ویژه ای در این رابطه داریم. آینده؟ تنها خدا از آنچه رخ خواهد داد خبر دارد.

وی افزود:

نمایش راضی کننده ای در برابر رم داشتیم. در ابتدای فصل تصور ما این بود که هافبک های ما کوتسکا، بوناونتورا و مونتولیوو هستند اما بدون آن ها هم می بینید که تیم ما در چه سطحی بازی می کند. این موضوع خوشحال کننده است. پاسالیچ بازیکن جوان و آینده داری است اما مصدومیت های پیاپی اجازه شکوفایی او را نداده است. 

گالیانی: باکا فروشی نیست

او آینده روشنی دارد و به جرات می توانم بگویم که در تیم ملی کرواسی در حد و اندازه های مودریچ است. مودریچ یکی از بهترین های دنیاست. ما این فرصت را داریم که قرارداد او را در تابستان سال آینده قطعی کنیم و به این موضوع هم امیدوار هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گالیانی: باکا فروشی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..