تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند بار می توان بوتاکس انجام داد ؟

آیا می توان هر مقدار که می خواهیم عمل بوتاکس را انجام دهیم؟ این تعداد عمل، همانند هم هستند؟ برای پاسخ به این سوال ها و سوال های مشابه به این نوع از سوالات ادامه مطالب را در مقاله بررسی کنید ، در این مقاله اطلاعاتی مربوط به تعداد دفعات عمل تزریق بوتاکس به شما می دهیم ولی ابتدا توضیح مختصری مربوط به خود بوتاکس به شما می دهیم تا بعد از آن به تعداد دفعاتی که می توان بوتاکس را انجام داد می پردازیم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کانتورینگ صورت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

کانتورینگ صورت

بوتاکس بوتاکس بوتاکس چیست؟

برای افرادی که اولین بار با عمل بوتاکس می خواهند آشنا بشوند، باید بگوییم که این نوع عمل پر طرافدار ترین عمل زیبایی در دنیا محسوب می شوند که نیازی به جراحی ندارند. برای از بین بردن پیری زودرس در صورت افراد مختلف استفاده می شود.

بوتاکس از چه ماده ای ساخته می شود؟چه کارایی دارد؟

این نوع از دارو ها یعنی بوتاکس یک دارو تزریقی در بدن و صورت می باشد که باعث فلج کردن عضلات می شود. این فلج کردن باعث می شود خطوط پوستی به صورت موقع از بین بروند. این نوع از بوتاکس ها دارای سم بوتولونیم از نوع A می باشد که در اصل این نوع از سم ها باعث فلجی صورت می شود.

چند بار می توان عمل بوتاکس را انجام داد چند بار می توان عمل بوتاکس را انجام داد

روند این کار به این صورت است که با فلج کردن موقت عضلات صورت از حرکت آن ها جلوگیری می کند و چون خطوط ایجاد شده توسط عضلات تکون می خورند، با فلج شدن این عضلات دیگر تکونی در خطوط صورت شما ایجاد نمی شود.  برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بوتاکس و هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

هزینه بوتاکس صورت

چند بار می توان عمل بوتاکس را انجام داد؟

برای پاسخ به این سوال ، باید عوامل زیادی را مورد بررسی قرار دهیم که از جمله این موارد می توان به میزان سی سی مصرفی، نوع برند بوتاکس، آناتومی صورت، تعداد دفعاتی که بوتاکس تزریق شده است و … اشاره کرد.

به طور کلی نمی توان گفت صورت انسان چند بار قابلیت استفاده از بوتاکس را دارد زیرا آناتومی صورت هر فرد با فرد دیگر متفاوت است ولی شما باید توجه داشته باشین معمولاً هر بار تزریق بوتاکس بین 3 تا 6 ماه ماندگاری دارد یا به عبارتی دیگر فلجی سم بوتاکس بین 3 تا 6 ماه می باشد. پس از گذشت این دوره فلجی موقت از بین می رود و چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند.

شما می توانید بعد از 18 سالگی این عمل را انجام دهید ولی توجه داشته باشید که صورت، در دراز مدت مقاوم تر می شود نسبت به این نوع سم ها پس به تدریج در استفاده خیلی زیاد، اتمام سم فلجی زود تر اتفاق می افتد.

برای این که بوتاکس را به مدت طولانی بر روی صورت خود داشته باشید، ابتدا باید کاملا زیر نظر دکتر متخصص باشد تا فاصله بین هر عمل را نسبت به صورتتان مشخص کند و از طرف دیگ باید حواستان باشد که میزان مصرف سی سی در بدن شما زیاد نشود زیرا این کار ممکن است (در موارد متعدد) باعث فلجی کامل عصب صورت شما شود.

پس برای کنترل این نوع عوارض شما باید زیر نظر پزشک متخصص باشید تا بتوانید در دوره های زمانی مشخص در صورت لزوم از بوتاکس استفاده کنید. توجه داشته باشید شما در هر سنی می توانید این عمل را از بعد 18 سالگی انجام دهید و هیچ محدودیتی ندارید برای تزریق بوتاکس.

در سال چند بار میتوان از عمل بوتاکس استفاده کرد؟

اگر ما بین 3 تا 6 ماه به صورت متوسط میانگین بگیریم هر 4 یا 5 ماه شما نیاز به تزریق مجدد دارید که در سال حدوداً 3 عمل می توانید داشته باشید که هر 4 ماه یک بار باید عمل تزریق صورت بگیرد.

توجه داشته باشید اگر فاصله میان هر تزریق را کم کنید بر فرض مثال هر 2 ماه یکبار این عمل را انجام دهید، شاید همیشه پوستان صاف باشد ولی احتمال فلج کامل هم وجود دارد و دیگر صورت شما به حالت اولیه خود باز نمی گردد و عموامل مخربی هم دارد، از آن طرف اگر فاصله بین هر عمل را افزایش دهید مثلا هر 7 یا 8 ماه عمل تزریق را انجام دهید پوست شما روند پیری خود را همچنان ادامه می دهد. پس برای افرادی که می خواهند این عمل تزریق را انجام دهند بهترین حال آن (البته با توجه به نظر دکتر متخصص) 3 بار در طول سال به طور متوسط می باشد.

عوامل ماندگاری این عمل یعنی عمل تزریق بوتاکس

حالا که با فواصل زمانی استفاده از بوتاکس آشنا شدید می توانید به توسط یک سری از عوامل مدت ماندگاری این سم فلجی را در بدن افزایش دهید. برای فهمیدن این عوامل، ما برای هر کدام توضیح مختصری داده ایم. این عوامل شامل موارد زیر می شود.

از مهم ترین عامل این ماندگاری می توان به جهت تزریق و یا محل تزریق اشاره کرد، که اگر این تزریق به اشتباهی در مکانی دیگر انجام شود عوامل خطرناکی در پی دارند که این خطرات شامل فلج شدن نقاط دیگر صورت می شود، باعث فلجی دائم می شود و یا طول عمر بوتاکس را به شدن کاهش می دهد.

از طرف دیگر میزان سی سی زیاد تر باعث ماندگاری بیشتر در صورت نمی شوند. مراقب باشید که در برخی موارد صورت شما نمی تواند مقدار زیادی از این سم را دریافت کند پس برای ماندگاری بیشتر نمی توان به راحتی حجم بیشتری را تزریق کنید و حتماً قبل آن باید با دکتر خود مشورت کنید.

تزریق بوتاکس تزریق بوتاکس

از عوامل دیگر ماندگاری میتوان به جنس ماده بوتاکس یا برند آن، مدل حالت صورت شما و یا به عبارتی آناتومی صورت شما، تاثیرات نور مستقیم آفتاب، تاثیرات ذهنی شما مثل عصبانیت و استرس و … اشاره کرد.که این عوامل تاثیر مستقیمی در روند کار تزریق بوتاکس دارند بر فرض مثال استرس و عصبانیت یک عامل خارجی محسوب می شوند که باعث تشدید شدن چین و چروک ها می شوند. در هنگام بوتاکس باعث می شود که این سم موجود در بوتاکس زود تر از بین بروند. عوامل دیگر هم به همین صورت در روند بوتاکس تاثیر می گذارند و باعث می شود بوتاکس شما زود تر به اتمام برسد.

با رعایت نکات ریزی که از پزشک متخصص خود دریافت می کنید می توانید مدت ماندگاری دارو را افزایش دهید. این نکات برای افراد مختلف متفاوت می باشد. علت هم در متفاوت بودن آناتومی هر فرد با دیگر افراد می باشد. پس از افرادی که عمل بوتاکس را انجام داده اند کاملاً مشورت نگیرید و فقط از دکتر متخصص خود بخواهید که این عوامل را برای شما توضیح دهد.

توجه داشته باشید این عوامل در هر فردی متفاوت عمل می کند ولی به طور کلی این عوامل را اگر رعایت کنید مدت ماندگاری سم فلج تزریق بوتاکس در بدنتان و صورتتان افزایش میابد.

برای پاسخ به سوال ابتدای مقاله ، جواب بله است و شما می توانید به تعداد نیاز این تزریق را ولی در فواصل درست و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید.

پیشنهاد ما برای تعداد عمل تزریق بوتاکس

اگر شما می خواهید بدانید چند بار می توانید این عمل را انجام دهید، تعداد آن بستگی به خود شما دارد. ولی ابتدا مطالب زیر را خوانده پس از آن تصمیم نهایی را بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ژل لب می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ژل لب

ابتدا باید آناتومی صورت خود را بشناسید. برای شناخت آناتومی صورت خوب پیش دکتر متخصص بروید و از ایشان بخواهید که آناتومی صورت شما را برای شما شرح دهد. پس از شناخت توجه داشته باشید که از مارک ها یا برند های خوب در بازار استفاده کنید تا دیر به دیر این عمل را انجام دهید. پس از آن باید عوامل مانگاری بیشتر بوتاکس را انجام دهید تا مدت ماندگاری افزایش یابد.

اگر همه موارد بالا را به درستی انجام دهید م توانید در هر سال 2 بار این عمل را انجام دهید (متوسط انجام این عمل 3 بار در سال می باشد برای هر فرد). وقتی تعداد عمل به 2 بار در سال برسد، شما می توانید تعداد بیشتری عمل تزریق را با خطر کم تری انجام دهید.

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند بار می توان بوتاکس انجام داد ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..