تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Sync for reddit (Pro) 22.5.31 – اپلیکیشن هوشمند با امکانات بالا برای استفاده از ردیت

Sync for reddit (Pro) v22.5.31 اپلیکیشن اندرویدی سینک برای ردیت
نسخه خریداری شده و کامل برنامه با قیمت 3.99 دلار تقدیم به شما     

اگر حتی تا به حال یکبار هم از ردیت استفاده نکرده باشید، حتما هنگام جستجو در گوگل چند باری با نام آن برخورد کرده اید، مخصوصا اگر در حال سرچ درباره موضوعاتی مثل تکنولوژی، برنامه نویسی، فیلم، سریال و موضوعات مشابه بوده باشید. ردیت وبسایتی است که در ابتدا برای جمع آوری لینک اخبار و مقالات در سال ۲۰۰۵ شروع به کار کرد. اما پس از آن بیشتر به سمت تبدیل شدن به یک فروم جهانی حرکت کرد و حالا می توان آن را به عنوان یکی از پرطرفدارترین سایت های گفتگو و تبادل اطلاعات نام برد. در ردیت تقریبا برای هر موضوعی می توان حداقل یک ساب ردیت پیدا کرد. ساب ردیت ها بخش هایی هستند که توسط کاربران سایت ایجاد می شوند و به بررسی و تبادل نظر درباره یک موضوع خاص اختصاص دارند. اطلاعات بسیار مفیدی را در این ساب ردیت ها می توان پیدا کرد. اطلاعاتی که شاید هیچ جای دیگری وجود نداشته باشند. اگر از کاربران این وبسایت هستید و یا این که می خواهید آن را امتحان کنید، توصیه می کنیم اپلیکیشنی که امروز معرفی می کنیم را از دست ندهید. Sync for reddit (Pro)  عنوان یک اپلیکیشن برای گشت و گذار در ردیت و استفاده از امکانات آن در محیطی زیبا و هوشمندانه، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Red Apps LTD توسعه و با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه پیش تر با نام reddit sync منتشر شده بود که در نسخه جدید علاوه بر تغییر نام، امکانات بسیاری نیز به آن اضافه شده است. امکاناتی مثل ورود امن، کامنت ها، پیام رسانی، پروفایل ها و بخش های دیگر. سینک برای ردیت، هدفش ارائه بهترین و دلنشین ترین تجربه از ردیت برای کاربران این وبسایت است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Sync for reddit (Pro) اندروید:

رابط کاربری با طراحی متریال و گزینه های بسیار برای شخصی سازی تجربه ریچ کارد با عکس،‌ ویدئو و متن کارایی فوق العاده سریع و بی نقص رفت و برگشت آسان بین بخش های مختلف مثل پیام ها، کامنت ها، جستجو، ساب ردیت و بخش های دیگر بدون استفاده از دکمه بازگشت پشتیبانی از چندین اکانت به صورت همزمان با OAuth login، subreddit sync، multireddit sync بهترین نمایشگر تصویر با پشتیبانی از تصاویر، گیف ها و سایر فرمت های تصویری ویرایشگر سابمیشن پیشرفته با امکانات فراوان هماهنگی پست های خوانده شده در بین تمامی دستگاه ها (نیاز به reddit gold) تم شب زیبا با پشتیبانی از صفحات امولد و رفتن به حالت شب به صورت خودکار نمایش کامنت ها به صورت رنگی برای مرور آسان تر آن ها نمایش پنچ ساب ردیت در حال داغ شدن خبر رسانی از رویداد ها با نوتیفیکیشن ارسال و دریافت آسان پیام با کاربران دیگر گشت و گذار در ساب ردیت های تصادفی ارسال لینک های جدید با آپلودر تصویر داخلی پشتیبانی از ساید بار تغییر اندازه فونت

اپلیکیشن Sync for reddit (Pro) تجربه شما در استفاده از ردیت را دگرگون کرده و لحظاتی که در این سایت می گذرانید را دلنشین تر و لذت بخش تر از همیشه می کند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Sync for reddit

تغییرات نسخه 22.5.31 Fixed poor performance issues introduced recently

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Sync for reddit (Pro) 22.5.31 – اپلیکیشن هوشمند با امکانات بالا برای استفاده از ردیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..