تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دلخراش راننده‌های تاکسی در آتش سوزی یک کانکس

مرگ دلخراش راننده‌های تاکسی در آتش سوزی یک کانکس

جامعه > حوادث - میزان نوشت: آتش گرفتن کانکس راننده های تاکسی در عوارضی بستان آباد 2 کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت.

وحید شادی نیا مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: به دنبال تماس مردمی با مرکز اورژانس بستان آباد مبنی بر آتش گرفتن کانکس در عوارضی بستان آباد نیروهای امدادی عازم محل شدند.

شادی نیا افزود : پس از بررسی موضوع مشخص شد دو نفر از کارکنان تاکسی‌ تلفنی با سنین ۲۵ و ۵۰ ساله در این کانکس فوت کردند و کارشناسان اورژانس سه مصدوم 66 ، 44 و25 ساله را که وضعیت سوختگی یکی از آنها شدیدتر است به بیمارستان شهریار بستان آباد منتقل کردند.

به گفته وی این حادثه صبح امروز به علت آتش سوزی بخاری نفتی اتفاق افتاد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دلخراش راننده‌های تاکسی در آتش سوزی یک کانکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..