تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Samsung Video Library 1.4.21.40 – برنامه سامسونگ برای مدیریت ویدئو ها

Samsung Video Library v1.4.21.40 گالری ویدئو سامسونگ
نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

ویدئو ها از جمله محتوا های تصویری پرطرفدار و پر استفاده هستند که همه ما روزانه ده ها مورد از آن ها را از طریق شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها، تلویزیون، سایت ها و … مشاهده می کنیم. گوشی های هوشمند دوربین های بسیار خوب و با کیفیتی دارند که می توانند ویدئو هایی حتی با کیفیت 4K هم ثبت نمایند. همین کاربران را تشویق می کنند که هر چه بیشتر با دوربین گوشی فیلم برداری کرده و آن را از طریق شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارند. اگر علاقه مند به ضبط ویدئو با گوشی یا دانلود کلیپ ها و فیلم های مخلتف باشید، پس از گذشت مدتی، حافظه گوشی شما پر از انواع ویدئو ها با موضوعات مختلف می شود. خیلی از این کلیپ ها، تنها برای یک بار دیدن، دانلود شده اند و بودنشان در حافظه، فقط منجر به اشغال شدن حافظه دستگاه و در نهایت کم شدن سرعت و کارایی آن می شود. معمولا اپلیکیشن های گالری، ویدئو ها و عکس ها را در کنار هم و به صورت یکجا نمایش می دهند و همین باعث می شود که دسترسی به ویدئو ها آسان نباشد. برای همین نیازی ضروری به یک اپلیکیشن برای مدیریت فایل های ویدئویی وجود دارد. Samsung Video Library عنوان یک اپلیکیشن برای مدیریت فایل های ویدئویی و دسترسی آسان تر به آن ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Samsung Electronics Co., Ltd. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این اپلیکیشن به صورت یک گالری برای ویدئو ها طراحی شده است و به طور خودکار تمامی فایل های ویدئویی موجود در حافظه گوشی را شناسایی کرده و به صورت یکجا نمایش می دهد. می توانید ویدئو ها را مستقیما از طریق همین اپلیکیشن پخش کرده و یا با دیگران به آسانی به اشتراک بگذارید. این برنامه به خوبی با برنامه secure folder سامسونگ سازگار است و می توان با آن به آسانی روی ویدئو ها قفل گذاری کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Samsung Video Library اندروید:

نمایش همه ویدئو ها یا نمایش آن ها بر اساس فولدر نمایش به صورت لیستی یا شبکه ای قابلیت جستجو بین ویدئو ها مرتب سازی ویدئو بر اساس معیار های مختلف قابلیت زوم روی ویدئو ها پخش کردن ویدئو ها برچسب گذاری خودکار روی ویدئو ها (بر اساس نوع ویدئو) قابلیت بازگشت به آخرین ویدئو پخش شده انتقال ویدئو ها بین پوشه های مختلف و اعمال مدیریت کامل روی فایل ها اشتراک گذاری آسان فایل ها با دیگران از طرق مختلف

اپلیکیشن Samsung Video Library برنامه ای کامل و بسیار کاربردی برای همه کاربران است که با بیش از 100.000.000 دانلود از گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : این برنامه توسط کمپانی سامسونگ برای تبلت ها و گوشی های سامسونگ تولید شده و روی دستگاه های با برندهای غیرسامسونگ نصب نمی شود.

Samsung Video Library

تغییرات نسخه 1.4.21.40 1. Supported devices - Samsung Android 11.0 devices (some models are not supported due to hardware dependency) 2. Bug fix 3. Applied OneUI 3.x

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Samsung Video Library 1.4.21.40 – برنامه سامسونگ برای مدیریت ویدئو ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..