تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Brain Test 3 1.53.03 – بازی پازل-فکری “تست هوش 3” اندروید + مود

Brain Test 3: Tricky Quests v1.53.03 + Mod – بازی تریویا و پازلی “تست هوش 3:  مأموریت های گمراه کننده” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (راهنمایی های بی نهایت + حذف تبلیغات) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Brain Test 3: Tricky Quests – تست هوش 3: مأموریت های گمراه کننده عنوان سومین بازی از مجموعه بازی های Brain Test است که بعد از دو بازی قبلی یعنی Brain Test: Tricky Puzzles و Brain Test 2: Tricky Stories ساخته و مثل آن ها به شکل رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده است. فارسروید مفتخر است که باری دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به معرفی و عرضه یک بازی دیگر کرده و آخرین نسخه اش را در کنار یک نسخه مود شده انحصاری برای شما دوستان تدارک دیده است. این بازی هم مثل دیگر بازی های این مجموعه به وسیله استودیوی ترکیه ای Unico Studio توسعه یافته و به صورت رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده است. سری بازی های Brain Test در دسته بازی های سبک تریویا (Trivia) عرضه شده است و این یعنی این بازی برخلاف نامی که دارد بیشتر یک بازی تفننی و تست هوش است که روند جالب و متفاوتی دارد. ماهیت بازی Brain Test 3: Tricky Quests مثل قسمت های قبلی حال و هوای طنزآمیز دارد. قسمت اول از این مجموعه با عنوان پازل های گمراه کننده و قسمت دوم با عنوان داستان های گمراه کننده منتشر شده بود. استودیوی Unico Studio تصمیم گرفته تا برای قسمت سوم از عنوان مأموریت های گمراه کننده استفاده کند. در ادامه با فارسروید در معرفی و بررسی کلی این بازی همراه باشید.

Brain Test 3: Tricky Quests

بازی Brain Test 3: Tricky Quests از همان زبان طراحی و شکل و شمایل دو قسمت قبلی بهره مند شده است. ظاهری ساده با طراحی هایی کارتونی و حتی پیش پا افتاده که با انیمیشن های بسیار معمولی ترکیب شده است. شاید در نگاه اول این سادگی کمی بیش از حد سطح پایین به نظر برسد اما بعد از کمی وقت گذراندن در بازی متوجه می شوید که این سادگی می تواند یکی از نقاط عطف بازی باشد. در Brain Test 3: Tricky Quests داستان در رابطه با دختری جوان به نام Alyx است که برای نجات جان پدرش می بایست 6 الماس مخصوص را پیدا کند. او برای پیدا کردن این الماس ها راهی ماجراجویی هایی می شود که باید با حل کردن پازل ها به موفقیت دست پیدا کند. پازل های بازی آنطور که فکر کنید نیستند و غالباً راه حل هایی متفاوت و بعضاً مضحک دارند! وقتی چند مرحله اول را پشت سر بگذارید بیشتر با سبک و سیاق این پازل ها آشنا می شوید. بازی Brain Test 3: Tricky Quests دارای یک سیستم راهنمایی است که در صورتی که مایل باشید می توانید از آن ها استفاده کنید. سازنده بازی مدعی شده که قسمت سوم از مجموعه Brain Test نسبت به قسمت های قبلی تکامل یافته تر شده است. برای مثال بخش جدید گفتگوها و دیالوگ ها با پیشرفت نسبی همراه بوده است. در این قسمت شما باید با انتخاب گزینه از بین دیالوگ های مختلف سعی کنید طرف مقابل را برای به دست آوردن اطلاعات لازم قانع کنید. در کل می توان بازی Brain Test 3: Tricky Quests را یک عنوان سرگرم کننده و در بعضی موارد چالش برانگیز دانست. پس اگر از این نوع بازی ها لذت می برید، تجربه این عنوان نیز خالی از لطف نیست. برای دانلود آخرین ورژن این بازی می توانید به دانلودباکس فارسروید در ادامه مراجعه کنید.

تغییرات نسخه 1.53.03 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Brain Test 3 1.53.03 – بازی پازل-فکری “تست هوش 3” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..