تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایپزیگ جای بایرن‌مونیخ را در صدر جدول گرفت

کد خبر: ۴۴۳۲۲۷

۷۲  بازدید

خبرگزاری تسنیم: هفته پانزدهم مسابقات فوتبال باشگاهی بوندس‌لیگای آلمان، از ساعت 18 امروز (شنبه به وقت تهران) با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی راسنبال اسپورت لایپزیگ تازه صعود کرده در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر از سد هرتابرلین گذشت.

راسنبال در این دیدار توسط تیمو ورنر (40) و ویل اوربان (62) به گل رسید. تیم تحت‌هدایت رالف هاسن‌هوتل با این برد 36 امتیازی شد و صدر جدول را موقتاً از بایرن‌مونیخ پس گرفت. هرتابرلین هم 27 امتیازی باقی ماند و همچنان در مکان چهارم جدول است.

در سایر دیدارهای عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آگزبورگ یک - بورسیا مونشن‌گلادباخ صفر

ماینتس 3 - هامبورگ یک

شالکه یک - فرایبورگ یک

وردربرمن یک - اف‌سی کلن یک

همچنین در ادامه این مسابقات از ساعت 21 امشب ولفسبورگ و اینتراخت فرانکفورت به دیدار هم می‌روند.

پرونده این هفته بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته می‌شود که از ساعت 18 دارمشتات پذیرای بایرن‌مونیخ است و از ساعت 20 هم بایرلورکوزن از اینگلشتات میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی راسنبال اسپورت لایپزیگ 36 امتیازی صدرنشین است، بایرن‌مونیخ با 33 امتیاز در مکان دوم جای دارد و هوفنهایم هم با 27 امتیاز سوم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایپزیگ جای بایرن‌مونیخ را در صدر جدول گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..