تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصد گردشگری برتر برای سفر رویایی در زمستان2017(2)+تصاویر

۱۰ مقصد گردشگری برتر برای فصل سرما رابررسی می‌کنیم.

مقصد گردشگری برتر برای سفر رویایی در زمستان2017

مقصد گردشگری زمستانه

گردشگری طبیعت در فصل‌های مختلف شکل‌های تازه‌ای به خود می‌گیرد. حال که در آستانه‌ی زمستان هستیم، ۱۰ مقصد گردشگری برتر برای فصل سرما رابررسی می‌کنیم.

زمستان نیز فصلی خاص برای گردشگری است. خصوصا برای گردشگرانی که به دنبال چالش و ماجراجویی باشند. چه عاشق سرما و برف باشید و چه بخواهید از آن فرار کنید ما برای شما پیشنهاداتی ویژه داریم. اگر به دنبال مقصدی جذاب برای لذت از سفر در زمستان هستید.

سفر در زمستان هم می‌تواند لذت و چالش خاص خودش را داشته باشد. خصوصا چالش انتخاب مقصد چه برای لذت بردن از برف و سرما و چه برای فرار از آن! در ادامه ۵ مقصد جذاب دیگر را برای سفر‌های زمستانی تقدیم شما می‌کنیم.

۶. تفرجگاه اسکی لیک لویس (Lake lousie) در پارک ملی بانف BANFF

مقصد گردشگری برتر برای سفر رویایی در زمستان2017

تا به حال در یکی از محل‌های لیست میراث جهانی یونسکو اسکی کرده‌اید؟ این دقیقا کاری است که می‌توانید در تفرجگاه اسکی لیک بویس که در پارک ملی مسحور کننده‌ی BANFF واقع شده انجام دهید. به عنوان برنده‌‌ی بهترین تفرجگاه اسکی کانادا در سال ۲۰۱۵، این مکان دوست داشتنی دارای مناظر بسیار زیبا و یکی از بهترین هتل‌های اقامتگاهی کوهستانی در جهان، یعنی Fairmont Chateau Lake Louise است. هیچ کدام از این‌ها جدید نیستند پس چرا امسال به آنجا برویم؟ سازمان پارک‌های کانادا امسال اجازه‌ی توسعه‌ی بزرگ و بحث برانگیز پارک را داد تا به جای ۶۰۰۰ نفر امسال این پارک بتواند روزانه میزبان ۱۱۵۰۰ نفر باشد. بنا بر این شاید امسال آخرین سالی باشد که بتوان از طبیعت دست نخورده‌ی پارک لذت برد.


۷. لانای LANAI در هاوایی

مقصد گردشگری برتر برای سفر رویایی در زمستان2017

بدون چراغ راهنمایی یا شلوغی، این جزیره‌ی کوچک در هاوایی می‌تواند مقصد ایده‌آلی باشد برای گوشه‌گیری و فرار از دنیای مدرن. اما تغییرات بزرگ در راهند. در سال ۲۰۱۲ لری الیسون موسس شرکت اوراکل ۹۷ درصد از مالکیت جزیره را با ۳۰۰ میلیون دلار خرید. حال پس از ۴ سال تغییرات به بار نشسته‌اند. در پی تغییرات میلیون دلاری، هتل ۴ فصل لانای Four Season resort از امسال میزبان میهمانان است. اگر قبل از افتتاح هتل می‌رسیدید جزیره تقریبا برای شما خصوصی بود!


۸. لس تغویس والیس LES TROIS VALLEÉS در فرانسه

 مقصد گردشگری برتر برای سفر رویایی در زمستان2017

اگر به دنبال بهترین اسکی در جهان هستید به جایی جز تغویس والیس (سه دره) در فرانسه نگاه نکنید. این مکان شهرت زیادی به عنوان یکی از بهترین تفرجگاه‌های اسکی در جهان را دارد (اگر بهترین نباشد). وال تورنس Val Thorens با ۲۳۰۰ متر ارتفاع، مرتفع‌ترین تفرجگاه در اروپا است و بخاطر شیب و البته امکانات تفریحی پسا-اسکی! خود شهرت دارد. اگر به آنجا بروید می‌توانید پکیج اختصاصی و کامل باشگاه Med Val Thorens را رزرو کرده و از دردسر خرید بلیط، غذا، تجهیزات کرایه‌ای و ... به صورت جداگانه خلاص شوید. بالاتر در Les Trois Valleés می‌توانید به Courchevel بروید. محلی برای بیشترین رستوران‌های سطح میشلن نسبت به تمامی تفرجگاه‌های دیگر اسکی در جهان. اگر به دنبال جایی کم زرق و برق‌تر هستید می‌توانید به Meribel رفته و در اعماق جنگل از جمع جدا شوید. آن هم در یکی از جذاب‌ترین تفرجگاه‌های جنگلی آلپ.


۹.عمان

 مقصد گردشگری برتر برای سفر رویایی در زمستان2017

اگر خاورمیانه شما را فرا می‌خواند، از پیشرفت افراطی دبی و ابوظبی گذشته و به این کشور کاوش نشده بروید. کشوری در منطقه‌ی عربی که نسبت به باقی مناطق دست نخورده‌تر و اصیل‌تر است. عمان خانه‌ی سواحل خارق‌العاده، صحراهای منزوی و تعداد زیادی اسپا و هتل است. به خاطر دور بودن از دید رسانه‌ها، تعداد گردشگران خیلی زیاد نیست و در زمستان می‌توانید از دمایی مشابه مدیترانه، روزهای آفتابی و بعداز ظهر‌های خنک لذت ببرید. اولی اقامتگاه مجلل دوست‌دار طبیعت کشور یعنی Alila Jabal Akhdar در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد و هم هتل Four Season و هم Aman برنامه‌ی افتتاح شعبه در آن را دارند.

۱۰. پارک ملی برایس کانیون BRYCE CANYON در ایالت یوتا

 مقصد گردشگری برتر برای سفر رویایی در زمستان2017

اگر می‌خواهید از زیبای پارک‌های ملی بدون مزاحمت و شلوغی لذت ببرید، بین ماه ژانویه و مارس به اینجا بیایید. صخره‌های فرازمینی برایس کانیون سالانه بیش از ۱ میلیون بازدید کننده را به خود جذب می‌کنند. بیشتر این بازدیدکننده‌ها با اتومبیلشان در فصول مختلف به جز زمستان به اینجا می‌آیند. با این حال Hoodoos یا همان صخره‌ی های مخروطی قرمز رنگ مشهور، وقتی برف پایه‌ی آن‌ها را می‌پوشاند بسیار دراماتیک‌تر به نظر می‌رسند. به جز کمی سرما خوشبختانه به خاطر منطقه‌ی کویری، در طول روز کم پیش می‌آید که دما از صفر کمتر شود. هوای یخ زده و خشک زمستان باعث شده دیدبانی آسمان و ستاره‌ها بسیار جالب شود. پارک به شما خدمات رایگانی را برای پیاده‌روی بر روی برف در شب‌های قرص کامل ماه به همراه یک راهنما ارائه می‌کند. برخلاف پارک‌های دیگر ایالت یوتا، برایس کانیون تنها پارکی است که برف در آن می‌بارد به همین دلیل آن را به یک مقصد اسکی نیز تبدیل نموده است.

118 سفر

اخبار مرتبط:

مقصد گردشگری برتر برای سفر رویایی در زمستان2017(1)+تصاویر

اینجا مشهورترین مقصد گردشگری لاکچری در کل دنیاست! + تصاویر

مقاصد گردشگری بسیار زیبا و بکر در آسیا که ندیده اید+تصاویر

مقصد گردشگری محبوب ستاره های مشهور برای تعطیلات +تصاویر

10 مقصد گردشگری در انتهای دنیا !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصد گردشگری برتر برای سفر رویایی در زمستان2017(2)+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..