تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علائم بروز بیماری میاستنی -آکا

آکاایران: فوق تخصص بیماری های نوروماسکولار گفت: این بیماری با ضعف عضلانی، ضعف عضلات صورت، اختلال در بلع، اختلال عضلات و اندام ها و تنفس بروز می کند که اگر عضلات تنفسی درگیر شوند، فرد دچار اختلالات متعدد و بستری در آی سی یو خواهد شد.

به گزارش آکاایران:

,[categoriy] علائم بروز بیماری میاستنی

علائم بروز بیماری میاستنی -آکا علائم بروز بیماری میاستنی -آکا

آکاایران: علائم بروز بیماری میاستنی


شهریار نفیسی، فوق تخصص بیماری های نوروماسکولار در کنگره میوپاتی در محل اتصال عصب و عضله گفت: این کنفرانس در ۲ روز با محوریت بیماری های میاستنی و نیوپاتی به عنوان بیمارهای عضلانی و با تمرکز بر روی بیماری های نیوپاتی التهابی با حضور گروهی از پزشکان فرانسوی و داخلی در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

فوق تخصص بیماری های نوروماسکولار در کنگره میوپاتی اظهار داشت: در بیماری میاستنی و در روش های جدید درمانی،بیماران مقاوم را نیز تحت کنترل خود قرار داده ایم. درصد کمی از این بیماری ها با بحران شروع می شوند و اکثرا با تشخیص و درمان به موقع روند درمان را به خوبی طی می کنند.

وی افزود: کیفیت زندگی بیماری میاستنی گراویس با تاخیر در درمان شرایط خوبی نخواهد داشت، اما با تشخیص به موقع شاهد تسریع در درمان هستیم.

نفیسی اظهار داشت: این بیماری با ضعف عضلانی، ضعف عضلات صورت، اختلال در بلع، اختلال عضلات و اندام ها و تنفس بروز می کند که اگر عضلات تنفسی درگیر شوند، فرد دچار اختلالات متعدد و بستری در آی سی یو خواهد شد.

وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: علت بیماری میاستنی به بیماری خود ایمنی بر می گردد و اختلال در تومور توموس یکی از علل شایع آن است.

فوق تخصص بیماری های نوروماسکولار در کنگره میوپاتی افزود: میاستنی مادرزادی ریشه ژنتیک دارد اما میاستنی گراویس که خود ایمنی است به ازدواج های فامیلی نسبت داده می شود.

وی افزود: شیوع میاستنی در کشور ما ۱۰ در هزار بوده و در خانم ها ۲ تا ۲.۵ برابر آقایان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علائم بروز بیماری میاستنی -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..