تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت اولین مترجم شخصی یونیورسال را برای گوشی هوشمند عرضه کرد

مترجم شخصی یونیورسال مایکروسافت می‌تواند به‌صورت همزمان گفتگوی صد کاربر را ترجمه کند.

پس از اینکه مایکروسافت مترجم اسکایپ را برای گوشی‌ هوشمند و تلفن ثابت معرفی کرد، این بار نوبت به عرضه‌ی مترجم شخصی یونیورسال برای گوشی‌ هوشمند رسیده است تا کاربران بتوانند از این قابلیت جالب بهره ببرند.

مترجم مایکروسافت می‌تواند به‌صورت لحظه‌ای و بلادرنگ؛ مکالمه‌ی صد کاربر را که از گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر شخصی خود استفاده می‌کنند، ترجمه کند.

روش کار با این مترجم به این صورت است که هر فردی می‌تواند با شخص دیگری که از زبان متفاوتی استفاده می‌کند، ارتباط برقرار کند و مترجم وظیفه‌ی ترجمه‌ی گفتگو را داشته باشد. مترجم شخصی یونیورسال دارای قابلیت‌های جالبی است و می‌تواند هرگونه سناریوی احتمالی را پوشش دهد.

برای مثال شما می‌توانید بدون در نظر گرفتن زبانی که استفاده می‌کنید، با هر شخصی وارد گفتگو شوید. اهمیت این قابلیت زمانی پررنگ می‌شود که بخواهید به کشورهایی سفر کنید که با زبان رسمی آن‌ها آشنایی ندارید.

طبق گفته‌های مایکروسافت، پیش‌نمایش قابلیت ترجمه‌ی زنده از این هفته برای سیستم‌عامل‌های اندروید، آی‌اواس و آمازون فایر در دسترس خواهد بود. همچنین از این مترجم در تعدادی از وب‌سایت‌ها استفاده خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت اولین مترجم شخصی یونیورسال را برای گوشی هوشمند عرضه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..