تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت حادثه مشخص شد/4 باب ساختمان مجاور مترو خسارت دیدند+ تصاویر

اطلاعيه شركت مترو در رابطه با حادثه ميدان اعدام؛

حادثه‌ای که در یکی از کارگاه های فرعی خط 7 مترو نزدیکی میدان محمدیه (اعدام) اتفاق افتاد به دلیل مجاورت با چند آب انبار قدیمی بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارن جوان، صبح امروز به دلیل حادثه‌ای که در یکی از کارگاه های فرعی خط 7 مترو ، نزدیکی میدان محمدیه (اعدام) به وقوع پیوست و شکاف ها و ناپايداری در سطح خیابان رویت شد.  علت حادثه مشخص شد/4 باب ساختمان مجاور مترو خسارت دیدند+ تصاویر

‎علت این حادثه ناپایداری در یکی از شمع های حائل شفت میانی هوارسان مترو در ایستگاه مربوطه بود که به دلیل مجاورت با چند آب انبار قدیمی به وقوع پیوست. در پی این حادثه خسارت جزئی به چهار باب ساختمان مجاور که بدون اسکلت فلزی و فرسوده بودند، وارد شد. 

علت حادثه مشخص شد/4 باب ساختمان مجاور مترو خسارت دیدند+ تصاویر

‎خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی به همراه نداشت و به جهت رعایت مسائل ایمنی ساکنان این منازل در محل مناسبی اسکان یافتند و عملیات ترمیم نیز با لحاظ اصول مهندسی در حال انجام است و نسبت به ترمیم ساختمان های مجاور نیز اقدام خواهد شد.

علت حادثه مشخص شد/4 باب ساختمان مجاور مترو خسارت دیدند+ تصاویر علت حادثه مشخص شد/4 باب ساختمان مجاور مترو خسارت دیدند+ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت حادثه مشخص شد/4 باب ساختمان مجاور مترو خسارت دیدند+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..