تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی بارش برف در خراسان رضوی

بارش برف و روند کاهش دما برای مناطق مختلف استان خراسان رضوی در طول هفته پیش بینی شده است.

پیش بینی بارش برف در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارش برف از فردا یکشنبه 28 آذر وارد خراسان رضوی می شود و تا روز چهارشنبه بطور متناوب فعالیت آن در مشهد و دیگر شهرستانهای استان ادامه دارد.
یحیی قاینی پور افزود: وضعیت هوا برای نواحی مختلف خراسان رضوی در امروز و فردا نیز کمی تا قسمتی ابری و در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی و افزایش ابر پیش بینی شده است.
وی گفت: روند کاهش دما که از دیروز آغاز شده تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه دارد و هوای سرد این هفته در نواحی مختلف استان ماندگار است.
رئیس هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشینه دمای امروز هوای مشهد هشت درجه سلسیوس خواهد بود و فردا به چهار درجه کاهش می یابد و برای روزهای پایانی هفته نیز یک درجه کمتر می شود.
قاینی پور گفت: کمینه دمای هوای مشهد نیز امروز و فردا به ترتیب دو و سه درجه زیر صفر پیش بینی شده و در روزهای پایانی هفته جاری تا شش درجه زیر صفر هم می رسد.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی بارش برف در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..