تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاجگردون: عده‌ای به خاطر انتخابات همه مملکت را دزد می‌‌خوانند

تاجگردون: عده‌ای به خاطر انتخابات همه مملکت را دزد می‌‌خوانند

غلامرضا تاج گردون در جشن میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) که در تالار شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد، خاطرنشان کرد: چرا عده‌ای همه مملکت را دزد می‌کنند؟ وقتی جوانان می‌بینند که به همه مسئولان تهمت دزدی می‌زنند، دیگر انگیزه‌ای برای رای دادن پیدا نمی‌کنند.

وی گفت: معنا ندارد برای یک انتخابات همه را دزد کرد، نباید فرهنگ هر کی برای خودش، بخورد و ببرد نهادینه شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات شورای شهر و روستاها هم تصریح کرد: انتخابات شورای شهر و روستا‌ها در پیش است و کسی حق ندارد ساز قومیت و طایفه‌گرایی را بنا بگذارد.

تاج گردون گفت: مردم نیز آینده خود و فرزندانشان را در اختیار هر فردی نگذارند و کسانی نیز کاندیدا شوند که توانایی خدمت کردن را دارند و روزمه آن‌ها نیز شایستگی آنان را تأئید کند.

*** مدیران فکر نکنند چون به من رای داده اند عزل نمی‌شوند

نماینده گچساران و باشت با تذکر به فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه خود، یادآورشد: به فرمانداران حوزه انتخابیه‌ام به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان می‌گویم، هیچ مسئول اداره‌ای حق ندارد با این تفکر که به تاجگردون رای داده‌ام و اقوامم نیز رای داده‌اند، دیگر من را برکنار نخواهند کرد، دیگر وظایف خود را انجام ندهد.

تاج گردون افزود: این مدیران باید بدانند که این خیال باطل بوده و مدیری که اینگونه فکر می‌کند بداند اگر ۱۰۰ هزار رأی هم داشته باشد، برکنار خواهد شد.

29213




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاجگردون: عده‌ای به خاطر انتخابات همه مملکت را دزد می‌‌خوانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..