تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام مرکز ارتباطات داعش توسط هواپیماهای عراقی

شبکه خبری اخبار العراق به نقل از بیانیه وزارت دفاع عراق اعلام کرد، در این عملیات علاوه بر مرکز ارتباطات داعش در روستای الطوب چند انبار سلاح و مهمات در روستای البوسیف منهدم شد.
در این بیانیه اعلام شده که جنگنده های اف 16 نیز سه انبار سلاح و مقر عملیات تروریست های داعش را در داخل شهر موصل منهدم کردند.
حیدر عبادی، نخست‌وزیر عراق، در فوریه سال جاری میلادی اعلام کرده بود که ارتش این کشور در ماه‌های آینده عملیات نظامی گسترده‌ای را برای تصرف شهر موصل آغاز خواهد کرد. او پیشتر نوید داده بود که عراق در سال 2016 از وجود شورشیان داعشی پاک خواهد شد.
شبه‌نظامیان 'داعش' در سال 2014 نزدیک به یک سوم مناطق عراق را به تصرف خود درآوردند.
شهر موصل در عراق و الرقه در سوریه به عنوان مراکز استقرار تروریست های داعش و از پایگاه های مهم آنان به شمار می رود.
عملیات آزادسازی موصل از 17 اکتبر گذشته (26 مهر) در شمال عراق از شش محور و به فرمان 'حیدر العبادی' نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق آغاز شد.
شبک **خاورم**1408**1917**مترجم: اکرم کرمی **انتشار دهنده:سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام مرکز ارتباطات داعش توسط هواپیماهای عراقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..