تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگاه 2 بانوی پینگ‌پنگ‌باز اصفهانی در رده بالای رنکینگ ملی

دبیر هیأت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از طرف فدراسیون تنیس روی میز، دو بانوی ملی‌پوش اصفهانی در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصوره رضایی اظهار کرد: بر اساس سیستم امتیازدهی رنکینگ ملی، امتیازات هر بازیکن تعیین می‌شود و بر طبق آن بازیکنان تیم ملی انتخاب می‌‌شوند.

وی افزود: فدراسیون امسال تصمیم گرفته بر اساس رنکینگ ملی، بازیکنان تیم ملی را انتخاب کند؛ از این رو بر طبق آخرین رده‌بندی دسته برتر کشور رنکینگ ملی را مشخص کردند و به بازیکنان امتیاز پایه تعلق گرفت.

این ملی‌پوش ادامه داد: طبق آخرین رنکینگ اعلام شده از طرف فدراسیون تنیس روی میز، من در رده پنجم قرار دارم و آنا فیاضیان دیگر ملی‌پوش اصفهانی در رده ششم جای گرفته است.

وی تصریح کرد: یکم تا سوم دی‌ماه سال جاری اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز بانوان در کرمانشاه به صورت انفرادی برگزار خواهد شد و با توجه به نتایجی که به دست می‌آوریم، رنکینگ ملی‌مان مشخص می‌شود.

رضایی در ادامه عنوان کرد: البته اواخر دی‌ماه نیز دوره دیگری از این مسابقات به احتمال زیاد در اصفهان انجام می‌گیرد که امتیاز آن هم برای رنکینگ ملی در نظر گرفته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: گرفتن میزبانی مسابقاتی در این سطح باعث می‌شود پینگ‌پنگ‌بازان زیادی از استان حضور پیدا کنند، همچنین از امتیاز میزبانی برای کسب نتیجه بهتر استفاده می‌شود که همه این موارد در نهایت سبب راه‌یابی تعداد بیشتری بازیکن اصفهانی به تیم ملی خواهد شد.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تنیس روی میز بانوان اظهار داشت: در حال حاضر هر روز تمریناتمان را به طور منظم انجام می‌دهیم تا برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ به میزبانی کرمانشاه آماده شویم.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگاه 2 بانوی پینگ‌پنگ‌باز اصفهانی در رده بالای رنکینگ ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..