تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این برزیلی‌های بی‌کیفیت چگونه سر از فوتبال ایران درمی‌آورند؟

این برزیلی‌های بی‌کیفیت چگونه سر از فوتبال ایران درمی‌آورند؟

ورزش > لیگ برتر - دوباره یک بازیکن خارجی بی‌کیفیت در لیگ ایران صدای اعتراض مربی خود را درآورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رینالدو داسیلوا بازیكن برزیلی سایپا در نیم فصل از فهرست سایپا كنار گذاشته خواهد شد. این بازیكن برزیلی نتوانسته انتظارات كادر فنی تیم را برآورده كند و حالا حسین فركی قصد دارد او را كنار بگذارد تا یك بازیكن با كیفیت جذب كند. نكته جالب توجه این است كه رینالدو داسیلوا اولین بازیكن برزیلی بی كیفیت در لیگ ایران نیست. پیش از او بسیاری از بازیكنان خارجی كه در لیگ ایران بازی كرده‌اند، بی كیفیت از آب درآمده‌اند.
اما هیچ وقت مشخص نمی‌شود كه این بازیكنان بی كیفیت خارجی چگونه سر از لیگ ایران درمی‌آورند. اگر قرار باشد بازیكن خارجی، هم سطح یا ضعیف تر از بازیكنان داخلی باشد كه اصلا جذب آن‌ها هیچ توجیهی ندارد. زمانی كه تیمی بازیكن خارجی می‌گیرد، قطعا به این فكر می‌كند كه بازیكن خارجی اش باید یك سر و گردن بهتر از بازیكنان داخلی باشد. اما معلوم نیست چگونه این بازیكن ضعیف سر از فوتبال ایران درآورده كه سرمربی مجبور می‌شود در نیم فصل عذر آن‌ را بخواهد و او را از فهرست تیم كنار بگذارد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این برزیلی‌های بی‌کیفیت چگونه سر از فوتبال ایران درمی‌آورند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..