تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی دشوار چلسی در زمین کریستال پالاس

کد خبر: ۴۴۳۱۹۴

۱۲۸  بازدید

ورزش سه: چلسی به عنوان صدرنشین لیگ برتر و پس از پیروزی بر ساندرلند که دهمین برد متوالی این تیم محسوب می شد، به زمین کریستال پالاس رده شانزدهمی آمده بود که بازی قبلی خود را به یونایتد باخته بود.

پیروزی دشوار چلسی در زمین کریستال پالاس

بازی را چلسی بهتر آغاز کرد اما بازی دفاعی پالاس و هوای سرد و مه گرفته لندن اجازه نمی داد شاهد موقعیت های چندانی روز دروازه های دو تیم باشیم. چند شوت از راه دور و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه از سوی هر دو تیم، مهمترین اتفاقات بازی تا دقیقه 43 بود تا اینکه کاستا یخ بازی را آب کرد.

حرکت را هازارد  از میانه زمین شروع کرد. او آسپلیکوئتا را از راست با پاس خود روانه دروازه پالاس کرد و سانتر زیبای این بازیکن نیز با ضربه سر تماشایی کاستا به تور دروازه پالاس نشست تا چلسی در اولین موقعیت جدی خود به گل برسد. این سیزدهمین گل کاستا بود و نیمه اول نیز با همان یک گل به اتمام رسید.

پیروزی دشوار چلسی در زمین کریستال پالاس

پالاس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و چلسی عقب نشست. با وجود اینکه کنترل بازی در اختیار تیم میزبان بود؛ اما لایه های دفاعی پرتعداد چلسی اجازه خلق موقعیت گل برای پالاس را نمی داد. چند سانتر از جناحین و کرنرهایی که نصیب پالاس می شد، بارقه های امید را در نزد هواداران این تیم زنده می کرد.

پیروزی دشوار چلسی در زمین کریستال پالاس

کونته دقیقه 60 فابرگاس را وارد زمین کرد تا روند بازی را عوض کند و چنین نیز شد.

چلسی که به دفاع رفته بود، متحول شد و کنترل بازی را در اختیار گرفت. چند موقعیت خوب نیز نصیب این شد که بهترین شان شوت کانته بود. ضربه ای که گلر پالاس با کف دست از روی خط دروازه بیرون کشید.

چلسی دقیقه 81 نیز تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت ولی ضربه کاشته مارکوس آلونسو به تیر خورد و کیهیل نیز روی ریباند نتوانست کار را تمام کند. در نهایت این بازی با همان یک گل به سود چلسی خاتمه یافت تا فاصله این تیم با تیم دوم یعنی لیورپول موقتا به 9 امتیاز افزایش باید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی دشوار چلسی در زمین کریستال پالاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..