تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز -آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/27 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز آکاایران: مقاله‌های مرتبط: دیدنی های حلب، شهری که باید از نو ساخت (قسمت اول) دیدنی های حلب، شهری که باید از نو ساخت (قسمت دوم)

جنگ در سوریه را می‌توان مرگ‌بارترین درگیری قرن ۲۱ نامید. حلب، بزرگ‌ترین شهر سوریه، امروز به بزرگ‌ترین ویرانه‌ی این کشور تبدیل شده است. قبل و بعد از این جنگ، عکس‌هایی از حلب گرفته شده است که عمق ویرانی را به وضوح نشان می‌دهد. آثار باستانی حلب که در فهرست یونسکو به ثبت رسیده است، همه ویران شده‌اند و دیگر در این شهر چیزی جز خرابه دیده نمی‌شود.

حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز

دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز -آکاحلب,حلب بعد از جنگ,دیدنی های حلب,آثار باستانی حلب,ویرانه های حلب,آثار باستانی حلب بعد از جنگ

آکاایران: دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز

حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز

حلب یکی از قدیمی‌ترین زیستگاه‌های بشر بود اما با بمب‌، گلوله، حملات شیمیایی و حملات هوایی در جنگ نابود شده است. در حالی که اهالی حلب برای نجات جانشان از شهر فرار کردند، عکاسان ماندند تا شاهدان جهان را از ویرانی حلب مطمئن سازند! بیش از ۳۰۰ هزار نفر در این جنگ جان خود را از دست دادند؛ بیش از ۱۲ میلیون سوری (یعنی نصف جمعیت کشور قبل از شروع جنگ) از شهرهای خود آواره شدند. 

حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز

شرق حلب که بیشتر درگیری‌ها آنجا متمرکز بود، بیشتر از هر جای دیگر شهر تخریب شده است. عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد که چگونه چهار سال جنگ، این شهر باستانی را تخریب کرده است. جاهای دیدنی مشهور که قبلا هزاران گردشگر را به حلب جذب می‌کرد، (مانند بازارهای قدیمی، قلعه‌، شهر باستانی و مسجد بزرگ) در طول این سال‌ها آسیب جدی دیده است. شهر باستانی حلب که قبلا به داشتن بازارهای شلوغ و رنگارنگ معروف بود، امروزه دیگر قابل شناسایی نیست. 

حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز

ورودی مستحکم و دروازه‌های بیرونی قلعه حلب، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین قلعه‌های جهان است و باید به طور اساسی تعمیر شود.

حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز

مسجد جامع اموی هم در جنگ بسیار آسیب دیده است. این مسجد چندین بار بین نیروهای ارتش و تروریست‌ها دست به دست شد تا این که ارتش توانست به طور کامل شهر را آزاد کند.

حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز حلب دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز

دیدنی های جهان از هر پنج قاره -

دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های دیروز حلب، ویرانه های امروز -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..