تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن Scanbot: اسکن جزوه و سند با دوربین گوشی - زوم اپ

Scanbot اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که به کمک آن می‌توانید اسناد و جزوات خود را توسط دوربین گوشی اسکن کنید.

Scanbot دارای محیط کاربری بسیار شیک و به‌روزی است، به‌طوری که از کار با آن لذت خواهید برد. با اپلیکیشن می‌توانید با نهایت رزولوشن، از عکس‌های اسکن‌شده فایل‌های PDF بسازید و آن‌ها را در حافظه‌ی گوشی ذخیره کنید. کیفیت ۲۰۰dpi رقم فوق‌العاده‌ای برای این کار به نظر می‌رسد و قطعا نیاز شما را به بهترین شکل در زمینه‌ی اسکن فایل‌ها برطرف خواهد کرد. تصویر اسکن‌شده قابلیت ذخیره با فرمت JPG نیز دارد؛ اما اگر قصد اسکن جزوات یا فایل‌های چندصفحه‌ای دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم برای نظم بهتر، آن‌ها را به‌صورت PDF و در یک فایل واحد ذخیره کنید. علاوه بر این، یک اسکنر QR Codes نیز در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز بتوانید این بارکدها را رمزگشایی کنید. در برخی برنامه‌های مشابه، عملیات اسکن و تبدیل نتیجه به یک عکس صاف و منظم به‌صورت دستی صورت می‌گرفت؛ اما در Scanbot کافی است کاغذ مورد نظر را روی یک سطح صاف قرار دهید و حتی در حالت زاویه‌دار از آن عکس بگیرید. در کسری از ثانیه Scanbot به‌صورت خودکار آن را به بهترین حالت تبدیل خواهد کرد و تحویل شما خواهد داد. امکان اعمال فیلترهایی همچون سیاه‌وسفید، خاکستری و‌... نیز در Scanbot وجود دارد تا در صورت نیاز بتوانید فایل اسکن‌شده را به آن مزین کنید. 

در نسخه‌ی پولی Scanbot به امکانات بیشتری دسترسی خواهید داشت که از میان آن‌ها می‌توان به امکان OCR و تبدیل متن از عکس‌های اسکن‌شده به متن قابل ویرایش اشاره کرد. البته این قابلیت از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند؛ با این حال در بسیاری از مواقع می‌تواند بسیار ارزشمند باشد؛ به‌خصوص زمانی که قصد تایپ یک مقاله‌ی انگلیسی دارید که می‌توانید توسط این ویژگی، بدون نیاز به اسکنر و‌... تنها با یک اپلیکیشن اقدام به اسکن و تبدیل آن به متن قابل ویرایش کنید. ویژگی دیگری که در نسخه‌ی پولی وجود دارد درج خودکار شهر، ساعت و‌... روی عکس‌های اسکن‌شده است که می‌تواند شما را در دسته‌بندی کردن آن‌ها در زمان‌های آینده یاری کند. ویژگی آخر امکان تغییر پوسته‌ی برنامه است که البته چندان مورد مهمی به نظر نمی‌رسد؛ چرا که کارکرد اصلی این برنامه در دوربین داخلی آن است. برای دانلود این برنامه که برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

اسکن اسناد و جزوات درسی محیط کاربری بسیار زیبا و جذاب تبدیل فایل‌های اسکن‌شده به PDF و JPG

نکات منفی

نکته‌ی منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور | اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن Scanbot: اسکن جزوه و سند با دوربین گوشی - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..