تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فایل دانلود سوپر ماریو ران با پسوند APK. بدافزار است

خبر انتشار بازی سوپر ماریو ران برای گوشی‌های آیفون آنقدر جذاب است که طرفداران اندروید نتوانند برای اجرای این بازی صبر کنند.

چند روز قبل سرانجام نینتندو بازی محبوب Super Mario Run را در فروشگاه اپ‌استور اپل قرار داد تا کاربران پلتفرم iOS بتوانند از آن لذت ببرند؛ اما کاربران اندروید بی‌صبرانه منتظر انتشار این بازی برای پلتفرم اندروید هستند و از آنجایی که هنوز این بازی به‌طور رسمی روی گوگل‌پلی قرار نگرفته است، در برخی انجمن‌ها فایل نصبی بازی سوپر ماریو ران با پسوند APK. برای دانلود ارائه می‌شود.

اما باید مراقب باشید؛ این فایل یک بدافزار خطرناک است که به جای بازی، چیزی جز ویروس برای شما ندارد. هنوز فایل apk بازی سوپر ماریو ران به‌صورت رسمی منتشر نشده است.

بسیاری از سایت‌های غیررسمی و نامعتبر همچون KOPlayer.com، اقدام به انتشار فایل مربوطه کرده‌ و مدعی شده‌اند کاربران اندروید می‌توانند با نصب این فایل از بازی سوپر ماریو ران لذت ببرند. این وب‌سایت ادعا می‌کند فایل مورد نظر روی گوشی‌های گلکسی سامسونگ، ال‌جی وی 20 و گوگل پیکسل اجرا شده است، ولی در اصل این همان فایل ویروس است.

آرون لینت، نایب‌رئیس کمپانی Axran که در زمینه‌ی امنیت اپلیکیشن‌ها فعالیت می‌کند، گفته است:

از آنجایی که دومین حضور نینتندو در دنیای بازی‌های موبایلی با انتشار یکی از بهترین عناوین این کمپانی یعنی سوپر ماریو ران همراه شده است، بی‌شک کدهای این بازی مورد حمله‌ی هکرهای زیادی قرار خواهد گرفت. این بازی نیز همچون پوکمون گو، دارای نسخه‌های تقلبی و فیک زیادی است که در اصل انتشاردهنده‌ی بدافزارها هستند.

حتی زمانی که نینتندو به‌صورت رسمی فایل بازی سوپر ماریو ران را برای اندروید منتشر کند، باز هم دانلود این بازی از وب‌سایت‌های غیررسمی خطرناک است. هکرها می‌توانند با اضافه‌کردن کدهایی، نسخه‌ای از بازی را مشابه نمونه‌ی واقعی در اختیار شما بگذارند و اطلاعات دستگاه شما را هدف قرار دهند.

نینتندو برای ممانعت از اجرای بازی بدون تأییدیه‌ی اولیه، از ارتباط آنلاین استفاده کرده است، ولی به نظر می‌رسد هکرها به‌زودی از این سیستم نیز عبور خواهند کرد. لینت گفته است که تنظیمات تقلبی برای فعال‌سازی نسخه‌های رایگان بازی به نسخه‌ی کامل، باعث می‌شود کاربران نیازی به پرداخت ۱۰۰ دلار نداشته باشند.

بهتر است کاربران اندروید منتظر انتشار نسخه‌ی اصلی در گوگل‌پلی باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فایل دانلود سوپر ماریو ران با پسوند APK. بدافزار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..