تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض سناتور آمریکایی به «دیوانگی صبحگاهی» ترامپ علیه چین

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سناتور ایالت کنتیکت در آمریکا که عضو کمیته امور خارجی سنای این کشور هم هست، اظهارنظر تازه رئیس جمهور منتخب این کشور علیه چین را «دیوانگی» خوانده است.

به دنبال انتشار خبر «توقیف یک زیردریایی بدون سرنشین آمریکایی توسط چین در دریای جنوبی چین»، دونالد ترامپ که چندی است اظهارنظرهای جنجالی علیه پکن به راه انداخته، به این خبر واکنش نشان داد.

رئیس جمهور منتخب آمریکا که قرار است از اول بهمن ماه رسما جانشین باراک اوباما شود، چین را به «دزدی» زیردریایی تحقیقاتی آمریکا متهم کرده است.

این اظهارنظر ترامپ سبب شد که یک سناتور کنگره آمریکا که عضو کمیته مسائل خارجی آمریکا هم هست، به شدت به اظهارنظر تازه او واکنش نشان دهد.

«کریس مورفی» سناتور ایالت کنتیکت ضمن باز نشر دادن توئیت ترامپ نوشت: «این دیوانگی است. تشدید بحران دیپلماتیک با چین در ساعت 7:30 صبح شنبه از طریق توئیتر. آن هم با غلط املایی».

واکنش این سناتور آمریکایی از این رو مطرح شده که توئیت ترامپ علیه چین در ساعت 7:30 دقیقه روز شنبه در آمریکا منتشر شده و یکی از کلمه های استفاده شده در این توئیت، غلط املایی دارد(کلمه unprecedented به معنای بی سابقه، به اشتباه unpresidented نوشته شده بود).

با گذشت حدود 30 دقیقه پس از انتشار توئیت تازه جنجالی ترامپ علیه چین، این توئیت اولیه اصلاح و دوباره منتشر شد.


توئیت اولیه ترامپ علیه چین قبل از اصلاح غلط املایی در آن

انتهای پیام/

http://fna.ir/2FPZTL اخبار مرتبط واکنش پکن به ترامپ: اظهارات غیرمعقول کمکی به حل موضوع نمی‌کند95/09/27 - 17:57واکنش تند ترامپ به توقیف زیردریایی آمریکایی توسط چین95/09/27 - 16:36



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض سناتور آمریکایی به «دیوانگی صبحگاهی» ترامپ علیه چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..