تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری بی‌سابقه درباره تجاوز جنسی به ورزشکاران در آمریکا! +عکس

بحران بزرگی ورزش دنیا را در بر گرفته و بعد از انگلستان ، این بار آمریکایی‌ها خبرساز شده‌اند.

تجاوز جنسی به ورزشکاران در آمریکا

بحران بزرگی ورزش دنیا را در بر گرفته و بعد از انگلستان ، این بار آمریکایی‌ها خبرساز شده‌اند.

 افشاگری بی‌سابقه درباره تجاوز جنسی به ورزشکاران در آمریکا

توفانی که وودوال 45 ساله و بازیکن سابق فوتبال درانگلستان به راه انداخت و پرده از آزارهای جنسی در کودکی به خود برداشت حالا هر روز ابعاد جدیدی در ورزش دنیا پیدا می کند و همه جای دنیا به دنبال دفاع از حقوق کودکانی که وارد ورزش حرفه ای می شوند،هستند. بی بی سی این بار از پرونده رسوایی بزرگ در ورزش آمریکا خبر داده است.

نا بر نتایج یک تحقیق روزنامه ایندیاناپولیس استار، ۳۶۸ ژیمناست درباره سابقه آزار جنسی طی یک دوره ۲۰ ساله به دست ده‌ها مربی و صاحب باشگاه ورزشی خبر داده اند.
بر اساس این تحقیق، صاحبان باشگاه‌های ورزشی و ورزشکاران از ترس توجه منفی و از دست دادن حامیان مالی پرمنفعت‌شان تمایلی نداشته‌اند در این باره دست به اقدامی بزنند.برخی مقام‌های ورزش ژیمناستیک از مدعیان آزار جنسی خواسته‌اند به خاطر خدشه‌دار نشدن اعتبار این ورزش، سکوت کنند.

در کشور خودمان هم مسعود شجاعی ،بازیکن تیم ملی و ادیبی عضو پیشین کمیته اخلاق در این باره مواردی طرح کردند اما هنوز دستور بررسی جدی برای این ادعاها داده نشده

خبر آنلاین

اخبار مرتبط:

آزار جنسی ۱۶ مرد توسط زنان در عربستان سعودی!

اتهام آزار جنسی بازیگر زن به استاد تعلیق سینما/ دروغ یا واقعیت؟!+عکس‌

آیا کودکم مورد آزار جنسی قرار گرفته است؟

دختر 10 ماهه قربانی آزار جنسی پدر!

رفتار عجیب دختر 21 ساله بخاطر آزار جنسی در کودکی!! + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری بی‌سابقه درباره تجاوز جنسی به ورزشکاران در آمریکا! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..